![]() |
Wat zit er aan je sleutelbos?
Als we dan toch bezig zijn de zakken te legen voor de pasjes in de portemonnee:
Sleutels: *Voordeur *Garage *Reservesleutel Fiets *Sleutel van kluis thuis ofzo Overig: *Flesopener *Een klemmetje om de bos ergens aan vast te maken *Koreaanse Totempaal-achtige sleutelhanger (te gebruiken als stempel) *Coop-Clubkaart *AH Bonuskaart *Kleine ijzeren ketting |
sleutels en een olifant, want dat ben ik
|
sleutels....
|
- huissleutel
- kluissleutel - fietssleutel - een blauw klimding (naam vergeten) Boeiend. |
Citaat:
|
Sleutelbos van fiets zit alleen fietsensleutel aan
Sleutelbos van portomonnee zit: Sleutel van kluis Reservefietssleutel Achterdeursleutel van huis. |
Sleutel 1, sleutel 2, sleutel 3, sleutel 4, sleutel 5, sleutel 6 en sleutel 7.
|
4 sleutels
|
Citaat:
Btw, wat een kuttopic |
Citaat:
ik verveel me gewoon |
Aan me fietssleutel zit een sleutelhanger van de EXPO, met LOVE en een heel klein fotolijstje
Aan me huissleutel zit zown keycord...die ik gewoon opgevouwen in me jas heb zitten.. |
* Twee huissleutels (1 voor het bovenste slot, 1 voor het onderste)
* Lockersleutel * Sleutelhanger van Idéfix * Sleutelhanger uit WB Movieworld met Road Runner * Sleutelhanger van een wereldbol met een lampje (gekregen bij Meeloopdag in Utrecht) |
Citaat:
wat doe ik als ik me verveel... Eens even kijken... Ja! Ik heb het! Ik ga mensen vragen wat ze aan hun sleutelbos hebben hangen!!! Zoiets? :o |
- voordeursleutel van huis,
- deursleutel van huis, - voordeursleutel van huis ouders, - fietssleuteltje van een slot dat ik nooit gebruik, - een pokémonsleutelhanger, - een salamandersleutelhanger. En verder ook nog 3 Dr. Pepper klipjes met codes, maar de shirts zijn al weg :( |
Fietssleutel
Voordeursleutel Poortsleutel Kantoorsleutel Achterdeursleutel Garagedeursleutel Kantoorachterdeursleutel Kluissleutel Kamerdeursleutel Erg boeiend idd. |
huissleutel
schuursleutel fietsenhoksleutel Kluissleutel Fietssleutel Gereedschapskistsleutel waterpas-sleutelhanger |
- Fietssleutel.
- Voordeursleutel. Als ik de auto meeheb: - Autosleutel. - Voordeursleutel. |
Citaat:
ik heb: - huissleutel - fietssleutel - kluissleutel |
-beneden sluetel (huis)
-boven sleutel (huis) -fietssleutel -2e fietssleutel -fietslotsleutel -schuursleutel -brievenbussleutel -heksleutel -ouddagboeksleutel (wat ik alleen maar om liet hangen, omdat er rock op staat :|) -sleutelkastje voor op werk -heeele oude fietssleutel -flesopener -sleutel-hanger met verklaring van mijn naam. -en een haak-ding waar je hele zware dingen aan kan hangen.. |
huissleutel-sleutelbos
-huissleutel -sleutel van de poort -sleutel van de schuur -van die lipjes van de cola-blikjes -een heeele foute sleutelhanger van een kat fietsleutel-sleutelbos -fietssleutel -sleutel van reserveslot -kluisjessleutel -blauw visje van expo -rose visje van expo -flesopener -amel van die lege ringetjes Boeiend he :D |
'pussy wagon'
|
Sleutels:
*Voordeur *achterdeur *poort *Sleutel van kluis *Fietssleutel Overig: *sleutelhanger Me-to-you *sleutelhanger van esprit! |
sleutels:
voordeur achterdeur poort kluisje van school auto sleutels sleutelhanger: nog van met mijn ex, alleen t hartje is eraf, de rest hangt er nog :| |
11 sleutels
twee amnesty hangers en een bierflessenopener |
Ik heb geen sleutelbos
|
fietssleutel
huissleutel poortsleutel kluissleutel en een verrote sleutelhanger, moet mr ff een nieuwe kopen! |
NIX alleen men fietssleutel en men huissleutel
|
fiets sleutel
scheur sleutel huis sleutel en een sleutel naar mijn hart...... :p :cool: |
- Sleutel van stuurslot
- Sleutel van extra slot - Kluisjessleutel - Huissleuter - Sleutelhanger met foto van de vakantie - Einde van wat ooit een lampje was |
Citaat:
|
Citaat:
|
sleutels
bierflesopener (y) pentagrammetje voor bescherming :p en nummertje 33 van de mediamarkt lockers |
mijn sleutelbos:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=574751 |
Sleutels, sleutelhanger en Bonuskaart.
|
huissleutel .
fietssleutel . voordeursleutel van me zus d'r huis . sleutel van 2de deur van me zus d'r huis . sleutel van de laatste deur van me zus d'r huis . en ik heb een snoopy sleutelhanger . en ik heb een rood sleutelhangding nog . :cool: |
huissleutel
fietssleutel sleutel van m'n kluisje op school en een sleutelhanger |
voordeur
fietslot nog n x maar dan kettingslot en nog n x maar dan van mn andere kettingslot :P kluisje op school en uhm dat was t geloof ik en een giraflseutelhanger, geniaal! |
flesopener
zakmesje (vooral het schaartje is altijd erg handig) sleutel van extra fietsslot achterdeur-sleutel moeder voordeur-sleutel vader poort-sleutel voordeur-sleutel sleutel van het oude voordeur-slot (die we dus niet meer gebruiken, ik weet ook niet waarom ik hem nog heb) sleutel van de benedendeur (ik heb gezamelijke opgang) fietssleutel apart nog auto-sleutel met soort totum-achtige sleutelhanger en keycord |
Citaat:
|
sleutels :|
en een speen |
-voordeursleutel
-achterdeursleutel -schuurdeursleutel -kluissleutel -sleutelhanger met een haakje eraan waar ik altijd mijn fietssleutel aan hangt als die niet in m'n fiets zit -ah bonduskaart -dingetje waar ooit een adresboekje inzat maar het adresboekje is eruit gevallen. |
16 sleutels, 8 sleutelhangers.... 46 ringetjes(die je door diej sleutels heen doet)
|
1 fietssleutel
1 huissleutel 1 druppel (electronische sleutel voor kantoor) 1 sleutelhanger |
fietssleutel,
ding om aan m'n kipling tas te maken, kluissleutel, huis sleutel en garage sleutel |
Fietssleutel en een roze varkentje
|
-Fietssleutel
-Huissleutel -Brommersleutel -Ketting sleutel -brommerhok sleutel van school -sleutel kluisje op school -Willem II hanger |
Citaat:
op welk kantoor werk je? |
voordeursleutel
achterdeursleutel schuurdeursleutel ijzeren eifeltoren |
Citaat:
En als je kijkt hoeveel reacties ik heb is het wel duidelijk hoeveel verveelde mensen ik weeres aan vrolijk typwerk heb geholpen :D Moet je deze topic eens een keer doorlezen, kun je het woord "sleutel" niet meer luchten of zien |
Citaat:
en daarbij is t ook nie ZO groot, die totempaal is een cilinder van ongeveer 0,5 cm bij 2,5 cm, dat kettinkje aan de bos is erg dun en eigenlijk bedoeld voor me zakmes. Die sleutelehangers is zo'n zakengeschenk-ding (klein maar bruikbaar) en die kaartjes zijn van die sleutelboskaarten van AH en COOP. Da klemmetje is ook nie echt groot (nog geen 1 cm) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |