![]() |
hoe moet je de dag doorkomen als je ziek ben?
en niet alleen met slapen
|
-tv kijken
-forummen Wat een slecht topic...... |
Jezelf ontzettend zielig vinden, dat is een dagtaak
|
Citaat:
hangt gewoon van diegene zelf af |
tv-kijken
forummen op bed liggen lezen |
Citaat:
Ja gewoon de hele dag tvkijken...... :) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie films kijken :cool: (y)
|
als je ziek bent-->in bed natuurlijk :p
neej ook tv kijken, lezen, computeren en rommelen, wat je leuk vind om te doen :) |
In bed liggen, lezen, tv-kijken, op de bank hangen, iets proberen te eten, douchen, tekenen, wat doorlezen voor school.
|
eindelijk een dag in bed kunnen liggen zou ik heerlijk vinden!(Y)
Verder mooie films kijken! |
Veel kan je niet als je ziek bent, dus ik kijk altijd tv, films en ik slaap. Aan meer heb ik dan ook geen behoefte.
|
De hele dag forummen.
|
Forummen
MSN'en Anderzijds computeren TV-kijken Spelletjes spelen Masturberen eigenlijk dus gewoon de dingen die ik normaal ook doe :D |
Citaat:
behalve dat laatste...... |
Citaat:
je bent nog wel zestien knul, (y) is dat een leugen of zijn je balletjes nog niet ingedaald? :D |
slapen:)
lezen tv kijken forummen tja meer doe ik niet als ik ziek ben |
Hetzelfde als iedere andere dag, alleen dan zonder werken/school.
|
Hangt er vanaf wat voor ziekte je hebt, als ik een lekkere griep of superverkoudheid te pakken heb blijf ik lekker in m'n bed, slaap veel en kijk met een half oog naar de tv en bel naar m'n moeder dat ik zo ontzettend zielig ben, behoefte aan een computer heb ik dan niet echt.
Ik heb ook wel eens een half jaar thuis gezeten met een hernia, ik kon eigenlijk alleen maar liggen want lopen zitten en staan was na 10 minuten al niet meer te doen. Heb mijn tijd toen met lezen, tvkijken en cryptogrammen doorgebracht. Is dus echt niks om dat een half jaar te doen. |
Lekker thuisblijven, de andere mensen thuis voor je laten rennen (eten, drinken halen), muziek luisteren, zielig doen
En dan als je je al iets beter voelt (ik kan dit althans niet als ik echt ziek ben): tv kijken, lezen, internetten Owja... en m'n broertje lastigvallen, die ook ziek thuis is :p |
kotsend
|
De hele dag in bed liggen en tv , videobanden en dvd's kijken, doe ik ook. Stop er een dvd van 2 a 3 uur in en hup je dag is weer een stukje voorbij.
*heeft zelf al 3 dagen griep en begint zich aardig te vervelen* oh ja, uit het raam staren en naar de wolken kijken is ook een goeie als er niks op TV is en je geen dvd/video meer kan zien :) |
ik dacht in eerste instantie; slapen, slapen, slapen..
maar dat mocht niet, dus dan wordt het liggen, liggen, liggen.. :p maar ondertussen kun je wel wat anders doen: radio luisteren, lezen, computeren (al kan ik dan erg slecht tegen het beeldscherm), tv-kijken, telefoneren, dagdromen |
Forummen, tv-kijken, lezen, ziek zijn.
|
Voortdurend zenuwachtig op je hartslag en ademhaling letten
Zenuwachtig zweten Huilen over de toekomst van je leven en de rest van de planeet Bidden dat je niet dood gaat. Levertraan slikken Uitvaartdiensten regelen "voor het geval dat" Af en toe wat sinaasappels naar binnenproppen voor de vitamientjes :D |
Films kijken!
|
Als je echt ziek bent heb je geen puf/zin om iets te doen dat je kan vermaken. Zo wel, dan moet je je niet aanstellen en gewoon doen wat je normaal ook altijd doet als je je verveelt. :)
|
- TV kijken (zet films of cabaretshows op, dan word je weer wat vrolijker)
- Vrienden bellen - Puteren |
Dan ga je gewoon helemaal niets doen. Lukt je vast wel.
|
oe! daar ben ik goed in..
Mijn routine: - wakker worden om half twaalf ofzo - brunchen (oe dat klinkt kakkerig) - om me gemak douchen en aankleden enzo (als ik daar zin in heb) - ondertussen tv kijken zodat het nog langer duurt - rond 2 uur eens achter de computer gaan zitten (eventueel een film kijken) - avond eten - tv kijken (of computeren.. ) - slapen zo kom je de dag wel door :) |
Nou gewoon, doen wat je wil doen, behalve de dingen waar je moe van wordt.
|
in bed liggen
internetten tv kijken op de bank of in bed mensen gaan bellen je ouders vervelen huiswerk maken :p |
In bed liggen en zielig zijn. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de eerste dag dat ik ziek was de hele dag in bed gelegen en op de bank voor me uit zitten staren. Van de tv kreeg ik traanogen en in mn bed liggen kon niet (geen geduld voor:P) De tweede dag ging het al wat beter, btje films en tv gekeken, hier rondgehangen. Eigenlijk nix gedaan dus.
|
* Films kijken
* Niks doen * Lezen * Computeren/internetten * Vrienden smsen die op school zitten :evil: |
Tv/films kijken, lezen en slapen.
|
- forummen
- smsen - lezen - huiswerk maken :p - tv en films kijken - je moeder vervelen door steeds iets nieuws te vragen, thee ofzo - slapen |
- slapen
- lezen - forummen - computerspelletjes - tv kijken - muziek luisteren |
Als ik echt ziek ben wil ik alleen maar slapen, slapen, slapen.
En afentoe wat gezelschap van lieve mensen. Als ik me dan wat beter voel, zijn de tv, boeken enz vaak wel fijn... Al krijg ik daar dan snel hoofdpijn van. :s |
DVD-marathon.
|
lezen,tv kijken,muziek luisteren,van deze nutteloze vragen stellen op s.com etc.
|
Citaat:
|
tv kijken
bellen naar vrienden die les hebben....als hun mobieltje nog op hard stond is dat hun probleem.... :rolleyes: :D |
Lezen, bellen :p , films kijken.
|
Ik ben in een uur tijd snipverkouden geworden (voelde het wel al dagen aankomen..).
Wat ik ga doen? Morgen een kast in elkaar zetten, dweilen, laatste dingetjes doen en dan dinsdag verhuizen!!! |
Ik blijf pas weg als ik echt ziek ben en als dat zo is lig ik echt de hele dag te slapen. Kan dan ook geen tv kijken, boek lezen, tekenen of forummmen. Als ik wat beterder wordt ga ik tv kijken. De laatste keer (vorig jaar) heb ik de hele DVD docu's (8 uur) van de extended van LotR FotR gekeken.
|
Computeren. TV kijken zou ik afraden, want er is niets op overdag en dan gaat de tijd alleen maar trager.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |