![]() |
moedervlekken
ik heb een klein moedervlekje op mijn rechter borst. Ik dacht, zonder er naar te kijken dat het een puistje was, en krauwde het open. het bloed nu... en toen d8 ik shit... dat is dat moedervlekje... nou heb ik wel eens gehoord dat dat gevaarlijk is, als een moedervlek bloed!
WHELP!!! weten jullie of dat werkelijk zo is? help me! |
Is niet kwaadaardig, zeggen idd veel mensen maar dat is helemaal niet bewezen.
Als het moedervlekje gaat jeuken, en veranderd van kleur of groeit, moet je hem in de gaten houden. Maar openkrabben kan echt geen kwaad hoor :) |
fjieuw!!!!!
|
nouja, je moet niet constant alles open gaan krabben, dat is ook echt niet goed. maar één keertje denk ik niet dat 't erg is.
als je toch twijfelt ff je huisarts bellen, als die je geruster kan stellen. |
hhm weet je wak ook zo vaag vind, als je een moedervlek nou openkrabt zodat ie helemaal weg is, komt ie gewoon weer terug dan, want hoe kan dat nou..
naja ontopic: ik heb ook gehoord dat t heel slecht is, maar ik heb t zelf ook eens perongeluk gedaan, en nu zit ie er nog half, en de andere helft is wit geworden :S |
Heb ik ook per ongeluk gedaan, maar volgens mij issut niet bijzonder ernstig ... Zou het toch maar niet verder doen :)
|
ik ben d'r zelf eens mee naar mijn huisarts geweest,
ze vertelde me meteen dat het een fabeltje is dat moedervlekken plotseling kwaadaardig worden van het openkrabben, trust me, kan echt geen kwaad! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |