![]() |
-H-I-M- 20-02-2004 >013 tilburg<
nou eindelijk gaat Him weer eens eigen concerten geven.
volgend jaar 20 februari is er een in 013, de kaarten gaan zaterdag 20 december in de verkoop (gelijk met metallica maar of dat zo slim is weet ik ook niet) lange rijen bij postkantoor ;) maar ik ga iig, nog iemand? |
ik snap niet dat deze band nog steeds fans heeft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet dat ik nu een standaard-alto meisje ben zonder een 'eigen mening', maar die zanger is dus écht wel cute...
|
Citaat:
Ik vind Him niet leuk. Dus ik ga ook niet. |
Citaat:
|
Ik dacht vruuuuger dat het een vrouw was.
|
Citaat:
|
Ik ga zeker weten :D
|
Ik ook:D
|
Citaat:
dat is een boom. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=577117 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=577116 |
Whahahaha Fag-rock!!!!!
fag-rock fag-rock fag-rock wat is die zanger homo! |
ik ga zeker :):) kheb er nu al zin in :) maar weet iemand wat het voorprogramma is....
|
Citaat:
le faggot! |
Citaat:
|
him = (y) (y) (y)
echt supers!!! |
Citaat:
|
saaie homomuziek.
|
fijne sexmuziek
|
:d
|
Citaat:
|
al die goths zijn robert smith wannabees ;)
|
fijn
zaterdag maar eens kaartjes kopen en dan gillende meiden tellen |
Dat concert was toch verplaatst ofzo? Vanwege de beroerde verkoop van de kaarten ofzo?
|
Citaat:
|
Ik ga ook!!!!!!!!!!!!!
|
ik ga wel niet omdat ik zo superfanaltohim ben
maar gewoon omdat ik t wil zien |
tja zou ook wel willen maar dan ook meer voor de zanger (ben naam ff kwijt) dan voor de muziek :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Woow, die ziet er gay uit." -"Dat is een vrouw hoor." |
Citaat:
Dan komen ze gewoon te vaak naar Nederland. |
Ze waren dit jaar ook op waldrock! Ik vind er geen ruk aan, daarom ben ik maar naar de camping gegaan, en wezen bier drinken, en barbequen met mijn duitse buren. (y)
|
ik ga :)
|
Ik ga, ik heb al kaarten :D :D
ik zou ook naar Ozzy Osbourne en HIM, maar dat is dus alweer verzet :( |
Ik vind HIM niet zo leuk.
dus ik ga niet. |
Jaaaaaaa..... heb kaartjes...
HIMHIMHIM... heb er nu al zin in. |
ik ga. en heb kaartje!
ik vind hem geil. ik vind de muziek geil. kortom; ik ga want ik vind ze geil en ben fan!!!! (niew stop woord van mij is,je raad het al, GEIL) liefs |
heb ook een kaartje gehaald :D
|
HIM is......
GAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
d0h
|
Ik ga ook samen met mijn vriendin. Jammer alleen dat er veel kansloos volk rond zal lopen :P de muziek vind ik wel aardig, maar meer omdat ik er vroeger veel naar luisterde.
|
HIM HIM! :)
ben gewoon al zo lang fan.. :D en Ville is NIET GAY!!! AAAARGH!!! stiekem vliefd... :p ik ga ook (alweer...zucht...**zwijmelt bij love metal..**) |
Citaat:
Maar goed k heb vandaag net mn kaartje gekocht, raar dat het niet uitverkocht is. |
Ik ga ook.
|
Ik wil ook, maar ik ga niet..
|
Citaat:
Nee, natuurlijk is hij niet gay, z'n stem klinkt echt stoer, absollut niet gay ofzo, en daarbij heeft hij alleen maar make-up op, en z'n kleren zijn absoluut niet homo. shit, ik was de teksten nog even vergeten.. |
Gaat er hier iemand ook alleen? Ik kon niemand vinden die mee wilde.
|
ik ga (zoals het er nu uitziet) alleen..?? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |