![]() |
Welke drugs met Kerst?
In navolging van het nieuwjaar topic en dankzij mijn onverzadigbare nieuwsgierigheid dit topic.
Wat gebruiken jullie met Kerst, of zitten jullie zo onder het familiegedoe dat jullie er niet aan toekomen? Ik: zit de hele Kerst bij familie zoals het hoort, dus ik ga natuurlijk heel braaf zijn. Alleen op kerstavond ga ik met wat vrienden naar een feestje ergens in de stad en dan zal er wel alcohol en wiet genuttigd worden, maar voor de rest houd ik me dus in. Next? |
ehm familie gedoe maar dat is eigenlijk altijd wel met drank
hopelijk hebben er ook nog wat neefjes/nichtjes zin om wat te blowen anders wordt dat in me eentje in de kou staan :p maarehm bier en wiet dus |
ehm geen familiegezeik hier geloof ik, 1e kerstdag uit eten wel met mams en co.
ennem tweede kerstadag zum kroeg dacht ik zo |
zal wel blowen worden
|
kerstavond: met ouders in Limburg: alleen alcohol - als ik niet moet rijden
1e kerstdag: of nix, of in Amsterdam bij mijn vriend zn moeder: alcohol en wiet 2e kerstdag: thuis met oma en opa, alleen alcohol dus. |
niet anders dan normaal...
alcohol |
Citaat:
er zijn toch maar 2 kerstdagen ennuh ja nohja het is dan vakantie, maar echt een party zal er niet zijn, dus dan zal het wel een biertje en blowtje zijn. |
na als ik geluk heb, heb ik dan paddo's maar anders word het wiet en een drankje ofzow :D
|
Ik dfenk dat ik eerste kerstdag weinig zal nemen
ik ga namelijk naar familie in veenendaal, en als er wat gedrinken word dan is dat echt ontzettend weinig, omdat er zo traaaag gedronken word :(, en zoo wienig, nl koffie en thee tussendooor :(, dus ik zal geen gaarheidsgraad bereiken met kerstmis denk ik zo (n) :mad: wrm heb ik toch zo'n brave familie:mad: :( |
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo'n kerstboom die zou ik ook wel willen :D. |
Citaat:
|
Citaat:
ik drink niet snel, maar sneller dan familie...maar dan ga ik niet uitdrogen omdat zij nog hebben.. :confused: :s ik vat die post echt niet... :s |
Citaat:
|
wietjes, zodat ik lekker weg kan dromen in mijn eigen gedachten als ik aan tafel zit met al die saaie familieleden...
|
niks.
|
coke voor de witte kerst
|
alcohol.
|
nouwuh, ik wordt van ranja al helemaal leip, dus dat wordt weer een verantwoord breezertje, al ben ik principieel tegen die dingen (wordt geforceerd door mijn ma:'drink dit dan, hier ga je niet van lopen freaken!") naja, en verder champi van de aldi (y)
|
Citaat:
|
Euhm, met kerst.
Gewoon 20 dampo hoesttabletten(dat kleine doosje). En dan lekker de kerstman achterna spacen. werkt super, kan er wel misselijk van worden als je niet genoeg water erbij neemt. |
Wietjes en biertjes.
(y) |
Citaat:
|
kerstavond zal een avond zijn zoals een ander maar waarschijnlijk wel met veel alcohol. kerstdag zelf ga ik naar een familiefeest met nog meer alcohol. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |