![]() |
Together!
Die komt 29 december op t.v!
Het is een zweedse film, en echt zo g-e-w-e-l-d-i-g. Echt een aanrader! |
Die wil ik zeker zien! :)
welke zender en hoe laat? |
Op Nederland 3, om 22:50.
|
Zeker een super film, gewoon een hele goeie regiseur!
|
Citaat:
|
Ja
Heerlijke film... Heb hem in de bios gezien een hele lange tijd geleden, en ik ging daar weg met zo'n vrolijk hippie-gevoel van binnen :D Geweldig... Ik zit aan mijn tv vastgeplakt de 29e... :) |
Laatst met geschiedenis gezien, maar ik ga 'em zeker opnemen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben net meer dan een half uur in de weer geweest mijn 12-jaar-oude videorecorder aan de praat te krijgen EN ingesteld te krijgen op Nederland 3, dus ik ga hem ook opnemen, anders is al die moeite weer voor niets geweest, en dat weiger ik te laten gebeuren :P
|
Bij mij staat de videorecorder ook ingesteld (y)
|
heb hem in de bios gezien, maar misschien ga ik hem wel weer kijken.
|
*neemt op*
Was pas om kwart over 11 thuis, en kan natuurlijk niet t eerste half uur missen. Nu maar hopen dat mn moeder m wel precies op tijd heeft aangezet ik heb er zo'n hekel aan als er eerst nog een stuk reclame voorzit of ik net de eerste minuten mis... (gelukkig is t op nederland 3, anders had ik me ook nog druk moeten gaan maken over de reclame...) |
he verdorie
Nou heb ik spijt dat ik em niet tóch ben gaan kijken |
Leen maar een keer van iemand uit dit topic :P
Hij was weer geweldig... De eerstkomende dagen ben ik weer zo vrolijk als maar zijn kan :D |
Te laat :(
|
Is dat een film met een gruwelijk lelijk meisje in dehoofdrol?
|
had er nog nooit van gehoord maar toevallig gezapt...
erg leuke film ja |
Citaat:
|
Ik heb hem vanmiddag gekeken, heel erg leuke film idd! (y)
|
Citaat:
|
jammer van het cheesy muziekje wta dan komt
|
Ach, daar ben ik aan gewend geraakt bij Zweedse films. Bij Fucking Amal zit er ook vaak genoeg een stukje bij dat je denkt "NIET deze muziek", of dat de muziek te abrubt/op foute tijden start/stopt, of te hard staat...
Mja, die zweedse geluidstechnici, daar ligt het gewoon aan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |