![]() |
Morgen GRATIS naar De Dijk & PLAYROLL in PARADISO ?
Zijn er mensen die morgen GRATIS mee willen naar de Paradiso in Amsterdam waar wij het voorprogramma verzorgen van De Dijk ?
www.playroll.net Er zijn nog enkele plekken vrij op de gastenlijst! Laat het zsm weten via PM! :) [Angela of een andere FB, mag deze morgen dicht en niet nu ? Thanks) |
Lijkt me erg cool, maarja, ik kan niet, ik heb een schoolfeest en er blijven twee chicks bij me slapen. ;)
|
oeh hee, das cool.. ik uhm, k zal es even kijken :)
|
ja, koel!
misschien kom ik wel even lang ;) echt serieus mensen het wordt een feest, als je kan komen kom dan ook, gratis en voor niets! kaartjes kostten 19,50 euro plus reserveringskosten, maar het is al uitverkocht! |
Ikheb je al een berichtje gestuurd maar bij deze. Please ik wil echt heel graag. Heb een t/shirt met handtekeningen erop, maar mis er nog een dus ik wil heel graag kijken of het me in paradiso eindelijk lukt om de handtekening van de saxofonist te pakken te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de kast is toch uit elkaar?
naja tis allemaal een pot nat :D |
Citaat:
|
Jullie moeten allemaal niet zeuren, het ging er gewoon om dat we gastenplaatsen over hadden... En of je dan voor De Dijk, voor de Kast of voor Playroll gaat dat is jouw zaakje! Het is gewoon zonde als je niet al je gastenplekken benut...
En ik ben blij dat Support81 en d'r vriendin nu een toffe avond hebben (y) |
Citaat:
en als ze van ons ook een t-shirt koopt, krijgt ze dr ook een handtekening op :rolleyes: |
ALS ik dichterbij woonde, was ik zeker gegaan.....toch weer jammer
|
speelt iron maiden ook?
|
Citaat:
geen idee eigenlijk |
Citaat:
8 januari - Eurosonic! :) |
Syb Syb Syb!
|
het adres is h-t-t-p-:-/-/-w-w-w-.-jelle-.-tmfweb-.-nl-/-frieslandishetbeste-/syb-.-h-t-m-l
Haha Slimme Schemer en Tido, té koel :D |
wat de fuck doe je in het voorprogramma van de dijk???
(Dat ik de eerste ben die deze vraag stelt) |
kon soporific zelfs doen...
dunno wat voor muziek playroll maakt? |
martin ik had je gepmt, maar volgens mij is je box vol!
ik wil wel gaan (en als je eventueel nog een plek vrij hebtzou ik iemand/mn vriend?? mee willen nemen) Mail of anders bel me ff (mob kwijt dus mn huisnummer ***) als het snel geregeld moet worden :) [sorry ais maar dat mag echt niet krijg je allemaal enge stalkers achter je aan.. mail martin anders ff als zn pm box vol is] |
Aisa :nono: (het is zó niet handig om je tel nummer te droppen.)
|
Citaat:
|
ja maar hoe wil ik anders bereikt worden :(
ik ben niet zo'n internet nerd die de hele dag op internet zit :cool: :o |
Citaat:
|
mja, wilde het risico wel nemen...
maar ja dan was t nu niet voor nix |
Dit had YuckFou denk ik heel graag gewild. :)
|
kben net terug, playroll was vet (y) de dijk heb ik niet gezien
|
Ik heb echt een onwijs toffe avond gehad. Met een hoop geren is het me gelukt om ook Playroll te zien en ik vond ze echt goed. (y)
in ieder geval wil ik STP echt onwijs bedanken dat ie dit voor me wou regelen. Echt tof van je. Nogmaals bedankt voor de leuke avond. |
Citaat:
Het enie wat martin meer heeft gedaan dan ik is de namen op een papiertje schrijven :) dus :p |
@ Friso: Dat voorprogramma hebben we gewonnen samen met de regiofinale Noord van de Grote Prijs van NL.
@ FaceTheTruth: We spelen een mislukte punkvariant. @ Aisa: Ten tijde van jouw post was de hele lijst al vol en zaten wij al in Amsterdam te soundchecken dus kon ik je post ook niet meer lezen. Koel dat je wou komen iig, waarschijnlijk Winston binnenkort, dat komt hier dan wel te staan! (y) @ Utopie: Hoezo ? :confused: @ Support81: Sorry dat ik jullie maar zo kort sprak, het was nogal een gehaast na het optreden. En ik ga er vanuit dat jullie vooraan stonden met de Dijk en ik kon er gewoon niet doorheen komen vanaf achteren. Misschien een andere keer! Enne, graag gedaan joh (y) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
otherside via de telefoon:
we vonden het heel erg leuk! birthmark: nuttig! |
gave pics :)
wanneer doen jullie nou eens een gelderland of brabant tour potverdikkie :bloos: |
nou moe
|
Geile foto's.
|
Citaat:
we zijn van plan een tour te gaan doen, als het meezit, maar dat is alles wat we tot nu toe weten! We hopen natuurlijk wel dat dat door kan gaan :) maar zodra we iets weten zetten we het hier neer hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die blijven niet lang in elkaar zitten |
ik heb mijn ikea kast al 10 jaar!! en hijs nog steeds heel!
|
ouwe ikea kasten doen het wel
de nieuwere versies wat minder |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |