![]() |
Samsung A800
Zijn er ook mensen die dit type telefoon hebben of gehad hebben? Ik ben van plan om een abbo bij T-mobile te nemen en dus een telefoontje erbij te scoren. Ik zat dus aan de Samsung A800 te denken maar ik vraag me af of ie wel goed is. Ik ken geen mensen die hem hebben.
|
mijn vreindin heeft er zoo een en die vind hem wel goed dus
|
verkeerde onderdeel van het forum denk ik :bloos:
|
Die zijn er ja.
|
Citaat:
Je zoekt toch niet naar mn post ofzo met de "zoek machine"? Citaat:
Telefoon uitzoeken is moeilijk :D |
Leuk dingetje voor mensen die geen behoefte hebben aan een kleurenschermpje en toch een strakke phone willen :) Hij is net zo groot als de S300 en ziet er exact hetzelfde uit, heeft polyphonic ringtones en een blauw verlicht scherm, zowel binnen als buitenkant.
|
ja is wel oke, niet perse n meiden phone hoor, gewoon normaal, niet de nieuwste ,niet de oudste, je kan er mee aankomen hoor...
|
Is idd wel relaxte phone,maar mocht je genoeg geld hebben zou ik of de T100 kopen of de S300 die zijn nl met kleurenscherm en wel zo relaxed!
|
Citaat:
|
De s300 is een stuk duurder, als je geen behoefte hebt aan een kleurenscherm zou ik er ook geen geld aan uitgeven :)
|
Citaat:
die is ok wel relaxed |
Ik zal eens kijken op een site welke kleiner is, bedankt iig voor de feedback.
|
s300 en a800 zijn qua behuizing indentiek, bespaar je de moeite.
|
Oke
|
Een vriendin van mij heeft er een, die is er tevreden mee.
|
Citaat:
www.kieskeurig.nl |
Die heeft toch maar één kleurenscherm?
|
Citaat:
|
Ik heb hem vorig jaar December gekocht in combinatie met een Ben 300 abbo (T-Mobile) Na 3 maanden begon hij al mankementen te vertonen en na 5 maanden was de gehele telefoon naar de filistijnen.
|
net wat Bobby J. zegt; vriendin van me heeft 'm ook, stevig is ie iig niet! Wat dat klepje betreft..
|
Das wel minder ja...
|
ik heb zelf respectievelijk de a300 t100 a800 s300 v200 en s500 gehad en bij geen van alle is t klepje beschadigd oid, en ik ga gewoon normaal met mijn telefoons om altijd, dus t ligt echt aan jezelf dan, het is best kwaliteit...
|
Ik heb de A800, niets op aan te merken. Makkelijke menu's, belt fijn, ligt lekker in de hand ed.
|
Ik heb 'm, prima dingetje (y).
|
Doet het goed, mijn vriendin heeft die namelijk ook. (y)
|
tis echt zo'n wijven-ding :nono: :s
|
Citaat:
En hou op met onnodig posten.... :nono: |
sorry? Wie bepaald er of mijn posts onnodig zijn? Hij vraagt toch of deze telefoon kan. Ik vind van niet want het is een vrouwen-ding. Net als die rode van uh samsung geloof ik, dat kleintje wat je uitschuift. Ook zo'n vrouwen ding.
Maar als je op je pik getrapt bent, zo bedoelde ik het niet :rolleyes: |
Citaat:
Maar die rode van samsung is een speciale Ladyphone, terwijl de A800 voor beide sekses is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |