![]() |
de moppie van mn kammeraad
Mn beste maat huub heeft sinds kort een nieuwe moppie, en laatst kwam ze jankend naar me toe en ze sei dat ie dr had geklapt omdat ze em niet wou pijpen.
Ik heb selluf een paar meisjes geslagen in het verleden en ik ben er niet trots op... maar ik was toen echt boos op me kammeraad ik ging naar zn huis en heb met em gevochjten, ze pa en hem hebben me toen in elkaar geslagen. Toen ik weer thuiskwam wachte zijn vriendin me daar op en begon met me te zoenen, ze zei dat ze mij leukvond en we zijn met elkaar naar bed geweest waar we hebben gevreeen. Wat mot ik nu doen? allesopbiechten aan mn maat? of zijn vriendin nemen ? Want ik vind haar wel een lekker(en heel lief) kippetje. |
Citaat:
|
dmtdmt zit al alng op dit forum
hij maakt soms (slechte) grappen maar voor zover ik weet heeft ie nog geen onzintopic geopend en ja ik zie em er best voor aan dat ie een paar van die vrienden heeft en in rare situaties uitkomt dus ik neem het nog ff serieus (normaal zou dit wel reden genoeg zijn om te zeueren maar om een of andere rede zou het echt kunnen zijn) euhm dmt ik zou het allemaal uipraten gaat dat niet en breek die vriendin met huub dan kun ej gewoon iets met haar beginnen allen moet je dan niet raar opkijken als huub dan boos op je wordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
grappig.............. :D
|
Scriptschrijver worden bij GTST.
|
:confused:
|
Aan je nederlands werken..
|
Citaat:
|
Dit verhaal slaat echt nergens op :rolleyes:
Meisjes slaan??...... hoe laag ken je zijn :nono: |
Citaat:
|
Ik weet het niet hoor, maar stel het is waar dan wil ik eigenlijk wel ff wat opmerkingen maken (en niet over je Nederlands :D ).
* Lekker vriend heb jij dat hij je in elkaar slaat en dat hij z'n vriendin slaat * Misschien moet je met wat meer respect over dat meisje praten (ik citeer: moppie & kippetje) |
Citaat:
Dan nog...het bericht klinkt niet al te serieus |
Weet je wat? Ik verveel me, dus ik ga hier voor de grap s serieus op in :o
AAAAARGH... :mad: t lukt me niet :D |
Citaat:
Citaat:
|
sorry maar dit kan ik gewoon niet serieus nemen
|
Citaat:
En vind het best wel een onzin verhaal eigelijk.. In elkaar geslagen worden door ouders van een vriend van je.. yeaah right.. |
wat een geweldig grappig topic zo :D
hulde aan de mensen met de grappige replies oh en een advies aan de starter: koop een nieuw leven of een nieuw hoofd ofzo, want je verhaal is echt te triest. en als je echt een oplossing voor je probleem wil dat bij je past zou ik 't niet hier posten; de meeste mensen hier bezitten nog wel enige mate van intelligentie en kunnen wel met elkaar praten ipv te slaan ed. |
Citaat:
|
volgens mij was een kippetje jongerentaal uit 1993.
jahaaa hebben we met nl gehad |
whahah wat een geweldig verhaal :D (y)
|
SLOT
|
Citaat:
|
uhmm
dit is toch niet serieus te nemen?? :confused: confused.. |
Citaat:
ennnnnnn dit is het bewijs dat dit topic een beeeeeetje ongeloofwaardig is :D |
stom spam ding
|
k vind het wel een goede grap allemaal :D
|
Ik geloof het wel hoor, de huidige macho-allochtonenjongerencultuur is echt zo! Ik ken er een paar die echt vaak van deze dingen meemaken.
Kansloze gasten, sorry dmtdmt, jij gaat het echt niet ver schoppen later, tenzij je nu direct nieuwe verstandige vrienden zoekt. |
Citaat:
(of doe ik nu de verstandelijkgehandicapten tekort??? ) |
Citaat:
|
Citaat:
pas op. ik sla wel 10 x zo hard trug :evil: |
Citaat:
|
Lol als je naar mijn andere posts kijkt (de serieuze dan, en niet mijn wigger of sjakie&sjonnie alter ego) dan zie je dat ik niet zo ben :X
Degene die het echt serieus namen .... :rolleyes: (eerste keer dat ik die smilie gebruik zelfs:)) En waarom ik het had gepost? Verveling, zin om te lachen, wou kijken wat jullie reacties waren en ja ik vind het grappig om dat te doen. :P |
Citaat:
dus net op de grens van.. zou het kunnen of niet.. en dan krijg je pas leuke reacites :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij motten een paar gappies hier ff met de niffa tussen hun ribben gedjoekt worden mang. Restecpa voor jou neem die moppie en schijt aan je maat huub
|
ik vind 'iemand klappen' trouwens een vette uitdrukking :D
|
vette grap.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, we hebben weer heerlijk gelachen. Maarja dit gaat nergens over dus ik zal hem moeten sluiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |