![]() |
Geesten oproepen
Weet er iemandhoe je geesten moet oproepen? Alle informatie hierrond is welkom.
Alvast bedankt! |
Ervoor zorgen dat je niet meer nuchter bent :)
|
nee , maar een vriendin van mij heeft het al eens gedaan in de klas maar ik was er spijtig genoeg niet bij maar het verhaal was heeel eng achteraf !!! ze waren de duivel aan het op roepen ofzoiet ik weeet het niet
|
Ja hoor :)
Je moet een ouija bord hebben, oftewel een bord waar het alfabet op staat, alle cijfers van 0 tot 9 en 'ja' en 'nee'. Dat plaats je tussen elkaar in, zet een glaasje op de kop op het bord, leg je vingers erop en vraag dingen. Als het goed is en er een geest aanwezig is (:rolleyes:), schuift het glaasje 'vanzelf' naar de letters en kan de geest zo dingen zeggen. Lijkt me duidelijk dat ik niet erin geloof ;) Iedereen roept altijd 'het is zo gevaarlijk, NOOIT doen', maar ik heb het geprobeerd, en rara, er gebeurde geen bal. Je moet het zelf maar proberen, ik denk niet dat er iets gebeurd, er drukt hoogstens iemand tegen het glas aan... Zo'n ouija bord kun je zelf maken, trouwens. |
voor de 80000x: doe het niet
ik denk niet dat je je er veel van aan zou trekken van de waarschuwingen hier, t zal wel weer voor de kik zijn, maar toch kan je het beter niet doen sommige mensen zeggen(waar ik absoluut niet in geloof)dat geesten niet 3x kunnen liegen... misschien dat jij er waarde aan hecht |
niet te diep in ze verleden graven,dus alleen vragen stelle waar ze ja en/of nee op kunne antwoorden....(zou het zoiezo al niet doen maar goed):rolleyes: :( ;)
|
Meestal kan je ze wel collect-call bereiken, maar anders moet het toch echt met een blikjestelefoon. Trouwens niet te hard roepen, daar houden sommige niet zo van, dan gaan ze je huis overhoop trekken enzo..kijk maar eens naar the poltergeist..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat wilde ik ook weten:)
wil al jaren een keer geesten oproepen. me moeder heeft het ook eens gedaan en had nergens last van:D |
je moet het zelf maar weten.... maar er zijn volgens mij meer negatieve ervaringen dan positieve.....:(
het blijft altijd een risico, maar als jij die bereid bent te nemen..... ik zelf zou het nooit doen, maar dat komt ook omdat ik echt in die dingen geloof... je weet nooit wat je aan het andere eind van je "blikkentelefoon":rolleyes: krijgt..... *BB* |
Citaat:
Is hier nou *iemand* die het zelf geprobeerd heeft? En niet heeft horen zeggen dat het heeel gevaarlijk is en dat vervolgens maar blijft roepen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hm, spreekt elke geest overigens nederlands..? :D |
Citaat:
Citaat:
|
*lol* erg veel serieuze reacties *ahum*
neej ik heb zelf ook geen id.. meejbe door te pendelen? of gewoon mediteren en wachten tot je een andere energie dan de 'jouwe' voelt.. maarja keb er geen verstand van hè... ik denk dat je er niet aan moet beginnen. ik heb over een paar negatiefe ervaringen gehoord en je kan er psygisch nogal van in de war raken... maar als je het toch doen.. succes er mee blessed be annet |
Citaat:
|
Citaat:
|
geesten zijn niet lief, en ook koud. Ik veel middeleeuwse boeken staat dat geesten niet 2 kunnnen liegen. Lees bv. Beatrijs
|
Citaat:
Natuurlijk kun je ze wel zelf maken. Je roept een geest op, je maakt geen magisch ouija bord. Het enige idee van een ouija bord is dat je een manier hebt waarop de 'geest' contact met je neemt. Het maakt geen bal uit welke manier, en je hoeft echt geen heilige of magische dingen te hebben of zo... magoe, we hebben het natuurlijk weer met zo'n goedgelovig type te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zit je daar met je bord zonder cyrilische letters...:D |
|
Nou dan zeg ik ook nog maar een keer: DOE HET NIET!!!! Ook al zouden ze misschien niet komen ddan ga je wel denken dat ze er zijn en dan bij elke keer dat er een raam open staat en er waait iets van tafel krjig jij bekant een hartaanval................(n) (n) (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al heel lang een geest willen oproepen, maar omdat iedereen roept dat je het niet moet doen, heb ik het dus ook nooit gedaan. Ik wil het wel, maar door alle rare verhalen die je er over hoort, durf ik niet meer. Vind ik wel jaammer, zou het toch een keer willen doen. Ben benieuwd hoe zoiets in zijn werk gaat, wat gebeurd er nou, wat kan je er van verwachten. Kan iemand niet vertellen hoe het ging toen zij het "echt" deden?:confused: :confused:
|
Citaat:
Hint: Die rare verhalen die je hoort - urban legends. Broodje aap verhalen. Gehoord van die en die, of een kennis van, of iemand die het echt kan weten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |