![]() |
Lisa van Tlc overleden!
Lisa'Left Eye' Lopez is vandaag overleden ze is 3o geworden?
Gaat iedere leuke rapster dood? |
31 toch, maar ja dat is niet belangrijk.
het is jammer. :( :( Vriendelijke groet, the marshall |
mja tis altijd zonde als er iemand dood gaat
|
hoe ist gekomen dan?
|
Citaat:
:( :( :( Ripper |
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18030
Ja verschrikkelijk nieuws ik ben best geschokt :( mijn deelneming :( |
Echt klote :(
Ik heb de muziek van TLC altijd al leuk gevonden. Fanmail is een van de beste cd's. Een grote fan noem ik mezelf niet. Hun muziek was echt gaaf met name de rap van Lisa *Left Eye* Lopes. Erg jammer dat ze zo vroeg moest gaan. Ik was zeer benieuwd naar de tweede solo single. De eerste vond ik wel heel leuk. Ik hoorde ook nog dat TLC in de zomer een album ging uitbrengen. Hopelijk gaat dit nog door, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd :( RIP Lisa Lopez |
Damn. Een van de weinige R&B bands die leuke muziek maakt IMHO. WAterfalls is het eerste R&B nummer dat ik mooi vond.
|
Het was een auto-ongeluk. Er zaten 7 mensen in de auto en alleen zij was op slag dood. De rest heeft niets. :confused:
|
Citaat:
|
Het is dat ik nu op het forum ben, maar anders had ik dit niet geweten. Ik schrok al van die schietpartij in Duitsland en hier schrik ook wel een beetje van..
|
Citaat:
|
LISA 'LEFT EYE' LOPES OVERLEDEN
26 april 2002 - Afgelopen nacht is Lisa 'Left Eye' Lopes op 30-jarige leeftijd om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Het TLC-lid was op vakantie in Honduras alwaar het ongeluk gebeurde. In de auto zaten zeven andere personen. Geen van hen raakte gewond. Lopes had net een soloalbum uitgebracht. Met TLC had ze hits met o.a. 'Waterfalls', 'Creep' en 'No Scrubs'. www.tmf.com echt kut :( daag |
Aan alles komt een eind... Alleen jamer dat het in sommige gevallen te snel komt.
|
:( echt zonde...
ik vond tlc erg leuk. En ze waren best wel belangrijk voor de ontwikkeling van de r&b zoals die nu is... Daarnaast was haar solo project ook erg goed. Maar boven alles ze was echt een tof mens. Jammer dat ze er niet meer is... |
Ach, er gaan dagelijks zo'n 250.000 mensen dood. Waaronder meer dan 50.000 aan hongersnood.
Ik vind haar niet specialer dan één van die andere 250.000. |
Citaat:
Offtopic: en ja er gaan meer mensen dood, maar voor de fans is dit natuurlijk wel erg. Ik irriteer me altijd mateloos aan argumenten zoals er 'sterven wel meer mensen op de wereld' Jah doh. Maar betekent dat dat je helemaal niks meer mag zeggen erover? Bovendien, zie jij hier iemand ineen storten of iets dergelijks? neen, men vindt het alleen jammer. Punt. |
Ja, kzag ut gister ook op ut nieuws tegelijk met dat van die duitse school.. Vinnut echt zo vaag hoe dit me dan ook weer xtra aan kan grijpen net als dood van Aaliyah, komt denk ik omdat die persoon dan zo overduidelijk een naam en gezicht heeft enzow.. En ook als je bedenkt dat ze jarenlang depressief was geweest en dood wou, en nu had ze eindelijk alles weer op een rijtje en wou weer, gaat ze alsnog dood :(
Citaat:
|
it's just a beginning it's not the end, things will never be the same again:D....
|
Citaat:
|
Ik sluit me geheel aan bij Pim (Unexplained).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom ik ook... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |