![]() |
wat moet ik doen
ik heb een vriend denk ik
hij heeft me gezoend verschillende keren maar als ik op school ben negeert die me mijn vriendin zegt dat ik met hem moet praten maar als ik hem bel zegt die niets en als ik bij hem ben zorgt die er de laatste tijd voor dat we nooit alleen zijn. wat moet ik doen ik kan niet leven zonder hem maaar wat moet ik doen als hij niet van me houd? |
je zit overduidelijk op het verkeerde forum.
Je moet naar liefde en relatie |
Gewoon aan de kant zetten.. Zie in dat hij helemaal geen tijd vrij maakt voor je en helemaal geen moeite doet om je aan te horen / te begrijpen... Wat heb je aan hem?
Succes |
volgens mij heb jij helemaal geen vriend, ten minste niet van zijn kant, vraag hem gewoon op de man af waar hij mee bezig is, gewoon duidelijkheid vragen.
|
Ja hoor, je kunt best leven zonder hem. De hele mannelijke helft van de wereldbevolking is waarschijnlijk leuker en liever en beter voor jou dan hij.
Just turn around and walk away! |
Hij wil je niet.
Tip: als jij hem negeert/het uitmaakt en hij begint ineens te slijmen als een slechte tellsellverkoper, niet intrappen. |
Maak het uit. Als je echt niet zonder hem kan leven zal je dan vanzelf wel doodgaan.
|
als je een paar keer zoent, dan heb je toch nie automatisch wat, lijkt me... maar oke :rolleyes:
|
--------> l&r
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij wilde je waarschijnlijk alleen zoenen.
Dit hele gedoe is overigens 'makkelijk' te voorkomen hoor. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* Weet iemand die niet weet wat liefde is. |
je moet hem aan de kant zetten... zo heeft het ook geen zin....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |