![]() |
everwood
een poosje terug heb ik het ook al gevraagd: wanneer gaat everwood weer beginnen?????
destijds kreeg ik de reactie: eind januari/begin februari. Is er inmiddels al een preciese datum bekend? |
volgend jaar weer denk ik, maar 'k heb van het 2e seizoen de 1e 10 afleveringen gedownload en gezien.
'k ben nu nog aan 't huilen... 't is snik snik snik :( |
Citaat:
|
Citaat:
Downloaden dan maar? ze zijn maar 450 Mb ofzo per stuk. Mpg, dus een hoop dvd-spelers kenne em ook afspelen. |
Als Gilmore Girls weer is afgelopen? Er komen nog 11 afleveringen, dus over ongeveer 3 maanden, denk ik.
|
Everwoord is <3
|
waar kan je ze downen dan? ik kan nl. nergens Everwood torrents vinden.. en kazaa ofzo heb ik niet :p
|
Everwood is ook erg leuk! Dat mag idd ook wel weer eens terugkomen :cool: (y)
Ik denk ook dat het na GG weer komt.. |
www.sharereactor.com
maar als het goed is heb je wel emule of edonkey voor die site nodig |
neeeee, plz...laat dat nog maar heel lang duren! ik wil gilmore girls! geen everwood!
echt vreemd, ik vind echt alle series leuk, behalve deze...in het begin keek ik, maar na een tijdje vond ik t echt TE dramatisch (n) |
het is wel erg veel verdriet. maar Ephram is de bindende factor :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie mijn eerdere reactie.
sharereactor.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Echt, Everwood DE serie!! :eek:
Geweldig gewoon, HEERLIJK dramatsich.... En Ephram :) Hij is ook wel stiekem errug schattig! Hoop dat het snel terug komt!! |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
kom je aan Ephram, kom je aan mij! :p hijs misschien niet de meest aansprekende, kleurrijke persoonlijkheid, maar dat maakt hem juist zo herkenbaar.. |
Weet je wat ik denk?
Ik denk dat ze tegen februari Everwood weer gaan uitzenden.. Hopelijk tegelijkertijd met Gilmore Girls.. Die series vind ik allebei helemaal geweldig.. Tja, en trouwens óver Everwood's Ephram: hij heeft mijn humor! :o :D |
Citaat:
|
Ik weet ook nog steeds geen officiele datum :(
Tegen de tijd dat het weer begind hoop ik in ieder geval dat we ons oude everwood clubje weer bij elkaar krijgen :p |
everwood wordt idd weer uitgezonden als GG afgelopen is..
|
Citaat:
|
ik heb stiekem ook zin in Everwood, terwijl ik the Gilmore Girls ook super vind.. Waarom kunnen beide series niet gewoon het hele jaar door?? :(
|
ik kijk niet naar Gilmore Girls. Hoeveel afleveringen komen daar nog van? dan kan ik de dinsdagen gaan aftellen
|
nee ja 1 t/m 10 van het 2e seizoen staan gedeeld bij kazaalite, soulseek (dat het al een week niet doet bijna?) en mIRC [undernet, zoeken naar moenbase...]
vind dat wel weer welletjes... |
bij shareactor moet je links bij series op de L drukken krijg ej de hele lijst..daarom heb ik nu ook de simpsons en een paar Xfiles staan :D
|
Citaat:
|
In maart komt het weer :cool: Volgens de net5 site :)
Het zal dan wel beginnen als GG afgelopen is :) |
Kunnen we nie een smeekbrief sturen naar Net 5 of het allebei uitgezonden mag worden? en wel op vrijdag en zaterdag...
|
Citaat:
en ga je gang met je smeekbrieven. ik kan je nu al zeggen dat je zo'n standaard mailtje terug krijgt van net5 zonder dat je brief ook maar gelezen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |