![]() |
[DVD]Codecs
OK, ik krijg bij elke dvd die ik afspeel:
Maken van de overlay mislukt / overlay failed zowel bij windvd, zoomplayer, mediaplayer (ook classic), en nog een paar spelers ik had geinstalleerd Acemegacodec pack, maar dat werkte niet, toen heb ik al mijn drivers er opnieuw opgezet, dat werkte nog steeds niet. ik denk nog steeds dat het aan de codecs ligt, dus weet iemand een goed codec pack waar dvd/video codecs zitten. of mss een andere oplossing voor dit probleem :) |
Alle codecs en codecpacks UNinstalleren (DOEN!)
Rebooten KaZaA Lite Codec Pack 2.2.0 installeren Rebooten Speel je videobestanden af met Zoom Player Nog steeds problemen? Dan is je videobestand corrupt (gedownload van KaZaA?). |
dvd video is gewoon mpeg2, hier heb je verder in windows geen extra codecs voor nodig. je probleem ligt ergens anders. update directx, je videokaart drivers, en zet hardware acceleration aan voor direct3d e.d.
|
Citaat:
(nee, niet gedl van kazaa.. :D kun je dar ook dvd halen dan :confused:, dit is gewoon legaal gedl ;)) |
- alle codecs geuninstalled
- reboot - k-lite codec pack erop - reboot - werkt nog niet - directx 9.0b erop - driver reinstallen van videokaart (ati radeon 9700) -na alle inspanningen. werkt het nog steeds niet overlay failed bij die bsplayer overlay mislukt bij windvd |
hardware acceleration aangezet?
display properties->settings->advanced->troubleshooting en run->dxdiag->display->directx features->alles enablen |
je bent m'n held.. :D
ik had alles er ff afgegooid en opnieuw erop gezet. en toen bij dxdiag en wat bleek: directdraw stond uit, en dan zet ie automatisch alles maar uit.. maar hij doet het nu weer (y) thanks voor jullie hulp :) |
:) np
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |