![]() |
oog diamantjes
Ik kan nergens een mooi plaatje vinden van iemand met van die kleine diamantjes iets moois bij haar ogen heeft.
Kan iemand hier misschien wel iets bij vinden en weet iemand hoe dit in het engels heet? |
I don't know
|
ik kan je ook niet helpen..
|
Wat wil je ermee? Je wil ze ook? Koop gewoon theaterlijm (voor nepsnorren enzo), van die crystaltattoos bij de drogist, trek de diamantjes los en plak ze bij je oog.
|
Hmm, toen ik de titel las, dacht ik dat ze nu ook al ogen piercen :|.
|
Citaat:
|
Ik was ooit met die dingen begonnen... op mn school iedereen vond het raar, een jaar later was ik 'vet hip'
heeft dat een naam dan ? Tzijn gewoon glitterdingen bij je oog, make-up maybe? |
even als reactie, ik had een gala en wilde graag plaatjes vinden van hoe je deze op een mooie manier op je gezicht kon aanbrengen, gewoon voorbeelden. Maar ik kon nergens plaatjes vinden kreeg helemaal nix bij google bij; eye diamant.
Uiteindelijk gewoon op een manier opgeplakt die ik mooi vond en het was dus ook wel mooi geworden. Toch bedankt allemaal iig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
THe horror :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
...en sommige mensen nemen gewoon alles op de verkeerde manier op (en ik ben uiteraard 'goed' in dingen verkeerd zeggen)
Het zal wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |