![]() |
Tja, titel.
De warme wolken
Als fluisterende woorden En liefdevolle handen Die mijn huid strelen. Bevind jij je daar In die donkere oneindigheid Vol sterren die stralen Zoals eens jouw ogen deden? De wind waait zacht Als kusjes op mijn huid Vol liefde gegeven Puur en sprankelzacht. Laat jij de zon schijnen Op mijn verloren verdriet Als boodschap uit leven na dit leven “Treur niet”? |
Citaat:
boodschap als titel? ;) |
Ik vind het heel mooi.
Maar volgens mij dat ik dat al eens gezegd. Doet er niet toe. Het is zo lief, zo teder en tegelijk zo verdrietig. "Sprankelzacht". Ja. ... x. |
Citaat:
:) |
Citaat:
Waarom reageert dan niemand anders? Dit forum maakt me onzeker! xxx |
Ik zie.. "Marleen."
Verder. Het kan origineler, maar is zeker niet slecht. Niet onzeker worden, je kunt het wel. |
Leer mij dan eens nieuwe woorden. Hoe doe jij dat?
|
Citaat:
|
Ik heb een hoofd gevuld met saaie, praktische woorden. En lelijke bijvoeglijk naamwoorden....! :( Ik ga het woordenboek weleens doorspitten ofzo :P
|
Je woordgebruik vind ik op zich wel Mooi; niet persé vernieuwend, maar wel veelzeggend en krachtig :). Ik vind je gedicht alleen niet zo goed lopen; ik kan het ritme niet echt vinden; de nadruk wordt steeds op verschillende lettergrepen geplaatst, waardoor het een beetje een warrig, veranderlijk metrum krijgt. Inhoudelijk spreekt je gedicht me aan, ik vind het alleen zonde dat je elke regel begonnen bent met een hoofdletter ;).
|
Citaat:
|
Je kan meer met ritme/metrum doen!, die afwisseling vraag/beschrijving in de strofes vind ik leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |