![]() |
Uit?!
Sorry
bittere tranen zonder zoete woorden het was al eens zo dat ik die troost heb gemist pijn is er weer maar mag er nu zijn Pijn omdat ik nu zonder je moet zijn Als vrienden voel ik je ongesproken gedachten En snap het niet Kan ik niet meer troosten mag ik niet meer Echt, ik wil je warmte in vriendschap maar ik snap ik begrijp de tijd, de tijd, die is nog niet rijp ------------------------------------------------------------------------------------ geen luduvudu maar ook weer wel :s |
jaren
wij waren samen om elkaar Als vrienden die zullen dansen werden we verliefd Even dacht ik voor ik alles verloor geen regels, geen spel het is uit. |
simpelweg
weg want er zit meer we zijn besmet het gaat niet weer Ik wil het spel ongespeeld de rollen omgedraaid laat mij het opkroppen laat mij wegrotten dan zullen we weer lachen om elkaar |
Vanwaar deze driedeling? Hoe moet ik het opvatten? Als één gedicht of een korte serie?
Het is zeker niet slecht, maar te persoonsgebonden om er inhoudelijk iets over te zeggen. Als je echt zo'n verhaal als dit wilt vertellen EN je wilt dat het andere mensen aanspreekt, dan zul je concreter en toegankelijker moeten zijn. Wellicht namen, leeftijden, plaatsen, in elk geval iets tastbaars. Want nu is het wellicht van grote waarde voor jou en je directe omgeving, maar omdat ik jou totaal niet ken, zegt het mij helemaal niets. |
ik heb dit compleet op gevoel geschreven, ik hoopte dat ze al toegankelijk genoeg waren, het zijn pogingen om een gevoel te uiten. Het zijn er trouwens 3 over 1 onderwerp.
Het gaat erover dat ik het raar vind hoe mensen kunnen doen als "het uit" is. En het frustrerende gevoel, wanneer je ziet dat je iemand pijn hebt gedaan maar niet meer wordt toegelaten, iemand die je al zo lang kent. het jalozie spelletje, ..........ach het is voor mij iets nieuws dus het wordt nog wel concreter ooit. |
Ik vind ze wel erg toegankelijk. Maar dat komt misschien ook omdat ik het gewoon erg herken. :s Ik kan er verder niet veel meer over zeggen, wat voor commentaar wil je graag hebben?
|
Citaat:
want je herkent het gevoel,(of niet) daar gaat het om :D |
Citaat:
|
:o :o :rolleyes: :rolleyes: hallo daar :rolleyes: :rolleyes: :o :o
ik vind het een erg mooi gedicht maar dat is omdat ik het zelf herken doejjjj :eek: xxxx :) nilluhtjuh :) :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |