![]() |
Virtuositeit op jonge leeftijd
kwam dit filmpje tegen:
http://robpongi.com/pages/comboMOKINHI.html Ik vraag me af, het komt allemaal een beetje gemaakt over, zou dat kindje er nou echt plezier aan beleven? |
DUDE dit is echt ziek :( (n). D-R-I-E fucking jaar.
|
ik vraag me echt af hoe die ouders zijn, ik geloof niet dat een kind op zo`n jonge leeftijd "vrijwillig" achter de xylophone, of welk ander instrument, gaat zitten en in korte tijd zoiets kan.
|
Jappen, aight.
(helaas geen quiktime dus kan nog ff niet kijken.) Je zou ook eens moeten kijken naar die drumwedstrijd voor kleine kinderen. Wát een kids zitten daar tussen zeg :/ |
kvind et net een een pop aan touwtjes
maar ach, die aziaten hebben altijd fratsen |
Citaat:
|
een pot nat
|
Citaat:
|
Tja, het fenomeen "wonderkids" .
Mozart was 6 toen hij z'n eerste concert-tour door Europa maakte.. En ja, ook bij hem is de muziek er ingestampt. Anderzijds :s Mozart leed mogelijk aan MDS en er is veel onduidelijkheid over zijn dood, wat zelfmoord niet uitsluit. Nu was Mozart nogal een geval apart, maar hij is niet de enige... |
enige..
|
Ik ben verkocht...
Misschien triest, maar ik vind dit super :o Ongeloofelijk toch? |
Citaat:
|
De narroratie is japans.
Ik wil dit niet gelijk virtuositeit noemen, dat is een woord dat nogal vaak gebruikt wordt, maar het is toch wel knap. Vooral doordat het erop lijkt dat dat kind intuentief de ritmes enzo te snappen. Jammer dat het verloren talent is, noord korea is echt een heel ziek land. Ik vraag me ook af hoe integer die glimlach is en hoe vrijwillig dit allemaal is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uuh ik ben daar een 'lijkt' vergeten.
"Vooral doordat het erop lijkt dat dat kind intuentief de ritmes enzo lijkt te snappen. " |
creepy...
|
ja de bek die dat kind erbij trekt, bah
|
Citaat:
narratie wel. Noord korea is geen ziek land. de bewindvoering daar is kut. Fuck communisme en fuck zangers die dat lopen verkondigen. |
ik heb eens een filmpje gezien van een (ik dacht) 8jarig negertje dat een drumsolo weggaf waar Dave Lombardo jaloers op zou zijn (y)
maar ik ben het kwijt, dus als iemand weet waar het staat hoor ik het graag |
Citaat:
|
Echt prachtig om te zien dat een kind tot zoiets in staat is. Prachtig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |