![]() |
allergies voor sperma?????
ik heb een probleem, het lijkt wel of ik allergies voor sperma ben geworden.
Als mijn vriend en ik aan het vrijen zijn is er nog niks aan de hand, en als ik klaar komt ook nog niet echt. Pas als "ie" uit mijn vagina komt dan lijk ik wel in brand te staan van onderen en MOET ik me wassen omdat ik gek wordt van dat gevoel. Na het wassen is het wel over, maar soms loopt er toch een beetje sparma uit me en dan voel ik het weer.... hebben meer mensen dit? enne kan je wle allergies voor sperma zijn? bedankt! x |
Ik denk eerder dat je wat 'ruw' wordt, en het zoute sperma dan gaat irriteren.
|
heb ik ook wel eens, en dan gaat het jeuken als een gek, maar je kan niet krauwen want dat helpt niets..
maar komt denk ik ook omdat het te ruw gaat |
Geen SOA ofzo? :confused:
|
Alergie hiervoor bestaat idd
|
Dit had ik ook bij mn eerste keer... vet pijnlijk :|
|
hmm ben ik dat ook als het brand in me keel? (tis dan wel van mezelf, misschien ben ik allergish voor mezelf)
|
Ja ik heb het ook hoor, niet altijd. Het heeft niets met een allergie te maken, ik denk meer met de zuurgraad van ons vrouwen. Ik denk dat op dat moment, zoals chimera al zij een beetje open geschuurd (klinkt cru :s )zijn en dan het zaad net een te verschillende zuurgraad heeft.........
Maar theorie hoor. Conclusie: je bent niet de enige! :p |
Citaat:
Trouwens: het is allergisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk trouwens ook dat het komt doordat er waarschijnlijk een beschadiging in de vagina is ontstaan en dat het zoute sperma daarbij irriterend werkt. Sperma is idd bassisch, maar ook heel erg zout. Het zal niet zo zeer komen door het verschil in zuurtegraad, want dan zou het volgens mij ook irriteren zonder sperma. Maar je hebt vast ook wel al eens gehoorde dat het pijn doet als je zout in een wond strooit. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor herhaling vatbaar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |