Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   http://imode.scholieren.com (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=694771)

Psychopath 19-12-2003 12:40

http://imode.scholieren.com

Misschien is het een idee om een scholieren.com pagina te maken voor de imode gebruikers. Als je nu met je imode gewoon naar s.com surft geeft hij de foutmelding 'te groot' aan.

Ik vind het op zich best een cool idee dat je misschien straks met je imode toestel even s.com kan checken.

Tofke_H 19-12-2003 12:46

En welke informatie die op s.com staat wil je dan checken?

Psychopath 19-12-2003 12:49

[list=1][*]Main page.[*]Prijsvraag[*]werkstukken, verslegen ect[*]collums[*]spiektips[*]Als het mogelijk is het forum waar de plaatjes dan wel niet zichtbaar zijn.[/list=1]

Simon 19-12-2003 17:41

Wellicht een idee om het in een enquete die we binnenkort online gaan gooien aan de bezoekers voor te leggen.

Martin 19-12-2003 20:28

hmm, denk je ook dan maar aan Vodafone live!? Ik denk niet dat het een idee is dat financieel aantrekkelijk is. Ik ben bang dat er geen markt voor is, veel scholieren hebben geen geld om de kosten voor imode/wap te kunnen betalen. Ze kunnen immers op school, thuis etc. gratis tot die informatie komen, ze zullen echt geen imode-kosten gaan betalen voor een klein beetje info.

JUH 19-12-2003 20:38

als s.com nou i-mode games gaat aanbieden :o

Psychopath 19-12-2003 20:39

Citaat:

JUH schreef op 19-12-2003 @ 21:38:
als s.com nou i-mode games gaat aanbieden :o
Goed idee :D

Psychopath 19-12-2003 20:42

Citaat:

Martin schreef op 19-12-2003 @ 21:28:
hmm, denk je ook dan maar aan Vodafone live!? Ik denk niet dat het een idee is dat financieel aantrekkelijk is. Ik ben bang dat er geen markt voor is, veel scholieren hebben geen geld om de kosten voor imode/wap te kunnen betalen. Ze kunnen immers op school, thuis etc. gratis tot die informatie komen, ze zullen echt geen imode-kosten gaan betalen voor een klein beetje info.
sorry, maar ik heb zelf i-mode. Dus denk je daar als eerste aan.
Je verplicht ze toch oo niet tot het gaan naar s.com via I-mode. je stelt ze alleen in staat dit te doen mochten ze de financieele en matrieele middelen en behoefte aan hebben.

JUH 19-12-2003 20:47

Citaat:

Psychopath schreef op 19-12-2003 @ 21:42:
sorry, maar ik heb zelf i-mode. Dus denk je daar als eerste aan.
Je verplicht ze toch oo niet tot het gaan naar s.com via I-mode. je stelt ze alleen in staat dit te doen mochten ze de financieele en matrieele middelen en behoefte aan hebben.

Mja 't is eerder...
wie gaat 't maken... dat kost vooronderzoek, tijd/geld voor omzetten en onderhoud...
als i-mode nou met een kleine aanpassing de frontpage kon openen was 't een heel ander verhaal...

Psychopath 19-12-2003 21:37

Citaat:

JUH schreef op 19-12-2003 @ 21:47:
Mja 't is eerder...
wie gaat 't maken... dat kost vooronderzoek, tijd/geld voor omzetten en onderhoud...
als i-mode nou met een kleine aanpassing de frontpage kon openen was 't een heel ander verhaal...

Ik heb me daar nog niet in verdiept, wel heb ik laatst gezien dat op de site van hi/kpn iets staat over een site maken voor i-mode.

Triloxigen 20-12-2003 13:49

Het idee is best goed,
maar Jon zou 3,5 jaar geleden al eens met een neiwe layout komenh.,.
Daar heb ik niks van gemerkt :p

Het kan wel, maar dan moet hij de website zo maken dat hij met themes kasn werken, en dan een theme bruikbaar voor imode..

p-chez 22-12-2003 15:12

Lijkt me niet rendabel.

De opmaak van imode pagina's is aan hele strenge eisen onderworpen, en moet iemand dus veel onderzoek doen en eigenlijk zelf een telefoon met imode bezitten om te kunnen checken of het goed is.

Volgens mij is de doelgroep voor zoiets veel te klein.

Triloxigen 22-12-2003 20:00

Citaat:

p-chez schreef op 22-12-2003 @ 16:12:
Lijkt me niet rendabel.

De opmaak van imode pagina's is aan hele strenge eisen onderworpen, en moet iemand dus veel onderzoek doen en eigenlijk zelf een telefoon met imode bezitten om te kunnen checken of het goed is.

Volgens mij is de doelgroep voor zoiets veel te klein.

De opmaak van html pagina's moet ook voldoen aan strenge eise, maar doen ze dat ook?

En verder heb je geen imode telefoon nodig want er zijn genoeg emulators..

Ange|Lena 25-12-2003 14:20

En I-mode is er niet lang meer.

Dvalin 26-12-2003 11:25

kom ff 99% van nederland weet amper wat imode is (net als ik)

Orion16 29-12-2003 16:28

Citaat:

Dvalin schreef op 26-12-2003 @ 12:25:
kom ff 99% van nederland weet amper wat imode is (net als ik)
Gelukkig zijn we niet allemaal zo n00b als jij. Maar om even ontopic te blijven, i-mode zuigt; is traag, duur en KPN levert lelijke toestellen voor i-mode gebruik :| *bleh*

Dan zou je ook rekening moeten houden met:

- Vodafone Live! gebruikers
- T-zones gebruikers van t-mobile
- Orange Share gebruikers
- En andere netwerkaanbieders die ik vergeten ben.

Dan kun je toch veel beter een WAP-site opzetten? da's vrij simpel, en met iedere respectable telefoon kun je wappen. Nokia 3310 users hebben dan gewoon pech, moeten ze maar een fatsoenlijke telefoon kopen :evil:

Harrie 29-12-2003 22:48

Citaat:

Orion16 schreef op 29-12-2003 @ 17:28:
Gelukkig zijn we niet allemaal zo n00b als jij. Maar om even ontopic te blijven, i-mode zuigt; is traag, duur en KPN levert lelijke toestellen voor i-mode gebruik :| *bleh*

Dan kun je toch veel beter een WAP-site opzetten? da's vrij simpel, en met iedere respectable telefoon kun je wappen. Nokia 3310 users hebben dan gewoon pech, moeten ze maar een fatsoenlijke telefoon kopen :evil:

zelfs die kunnen wappen (1.1) ;) :p :D

Orion16 02-01-2004 13:47

Citaat:

Harrie schreef op 29-12-2003 @ 23:48:
zelfs die kunnen wappen (1.1) ;) :p :D
Default 3310 heeft geen wap. 3330 wel.

grensgeval 02-01-2004 15:43

Citaat:

Orion16 schreef op 29-12-2003 @ 17:28:

siemens mc60 levert kpn ook sinds een tijdje... en die is absoluut niet lelijk....
over die 3310 (nokia) das absoluut waar, da was gwoon een hype ofzo..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.