![]() |
Waar stop jij je brood in als je naar school gaat?
Zakjes? Broodtrommeltje? Of neem je nix mee en koop je daar in de kantine wat?
Ik deed het vroeger altijd in een broodtrommel en nu gewoon in boterhammenzakjes :D En jullie? Misschien mot dit topic wel naar School & Studie, maar goed, dat wist ik dus niet zeker, dat mogen de forumbazen beslissen :p |
kutpoll \o/
|
kutpoll zakjes én trommeltje
|
Brood in boterhamzakjes in mn broodtrommel
Maak het altijd de avond van tevoren klaar, (daardoor worden ze echt smerig) omdat ik 's ochtends nooit tijd heb Maar meestal ga ik in de kantine wat halen |
Ik neem een broodtrommeltje mee naar m'n werk
|
Ik neem nooit iets meer, soms koop ik iets op school, maar meestal eet ik op school niets.
|
In mijn mond :p
Omdat ik nooit thuis ontbijt, eet ik ze al lopend op, en dus koop ik op school ook wat |
ik neem nooit mee, ik ben te lui om te smeren want dat kan ik wat langer slapen :(
|
anders, namelijk....
ik doe het in zo'n mega broodzak waar je het gesneden brood van de bakker in koopt. Ik neem 8 boterhammen mee die mijn vader s'ochtends lekker klaar maakt :p Maar met 8 boterhammen moet je 2 broodtrommels hebben, of je moet 3 broodzakjes gaan gebruiken ofzo :s Dus dan maar zo'n grote broodzak. En dan zit er ook nog is een batterij pakjes drinken in mijn tas dus dan kom ik de dag wel weer door. |
ik koop t op school
|
In een fijn plastic zakje. Is dat even leuk om te weten he?
|
Vroeger altijd in een broodtrommel. Maar sinds ik ontdekt heb dat het niet zo cool is om een gigantische bobbel van je broodtrommel in het voorvak van je tas te hebben, gebruik ik boterhamzakjes (y) :D
|
Ik neem altijd alleen maar kauwgom en drinken mee naar school. Aan brood heb ik jeugdtrauma's overgehouden, elke dag die gore krentenbollen of die ellendige ham. Bah.
|
Broodtrommeltje.
Trouwens een zeer zinvol en nuttig topic :rolleyes: |
In een broodzakje.. maar meestal gooi ik het weg, en koop ik alsnog iets in de kantine
|
Ik heb een hekel aan broodzakjes.....
|
Citaat:
:nono: Als die arme kindertjes in Afrika dit horen..... :nono: |
anders namelijk...
Ik lunch op school met de groep. We lunchen gewoon net zoals je thuis ook zou lunchen. Ik hoef dus niks mee te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
broodzakje
|
[SIZE=0.5]nijntje[/SIZE] broodtrommel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
broodzakz0r
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=695005 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben weg hier:p |
broodtrommel
|
Citaat:
Ontopic: 1337 gr0ene br00dtr0mmel. |
Plastic zakje :D
|
Ik gebruik zakjes.
|
Broodzakjes
|
Een babyblauwe broodtrommel met een grijs deksel :)
|
Ik leg het op mijn hoofd.
|
zakjes, want dan word je tas ook echt leger aan het einde van de dag (wel slecht voor het milieu :o maar ik neem niet zo vaak brood mee)
|
mn moeder maakt het voor mij:)
Altijd eerst in plastic, daarna in de trommel, anders droogt het uit zegt ze.... Als ik het zelf maak, doe ik er altijd alleen maar een trommel omheen... Zooo, jullie zullen wel opgelucht zijn dat jullie dit eindelijk weten van mij! |
zakjes en trommeltjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |