![]() |
als de ware?
ben jij het
is het iemand anders maakt het eigenlijk uit Ik zit hier nu met jou je vertrouwen, je geheimen ik voel ze in de oneindigheid van dit moment in mijn ervaring altijd nu --------------------------- Morgen zal het anders zijn Ik doe zo mijn best om te behagen ondanks alles voel ik iets vertragen zal het slagen hebben we een doel geniet je omdat ik geniet? we blijven eerlijk vooral voor onszelf zijn op ons gemak wat is er? wat denk je? niks, ik voel ik leef nu met jou ----------------------- |
Ik vind het niet zo geweldig eigenlijk, het doet me niks. Ik vind het iets te simpel verwoord allemaal, daardoor verliezen ze allebei hun kracht denk ik.
|
Qua vorm vind ik het wel leuk, eens wat anders, maar qua verwoording vind ik het ook (te) simpeltjes. De gevoelens en gedachten zijn duidelijk, maar het spreekt niet tot mijn verbeelding.
|
Ik vind de vraagstellingen erg leuk; spreken mij aan, deze maken het interessant voor de lezer. De vorm is inderdaad leuk, maar ik vind de verwoording eigenlijk nog niet krachtig genoeg; ik mis nog iets.
|
Neej ik mis niets!
Ik lees eigenlijk zelden een gedicht dat zo direct verwoord is maar me toch aanspreekt. Jee maakt goed duidelijk wat je gevoel erbij is....knap dat je zonder beeldspraak toch een boeiend gedicht kan schrijven. Alsof je een flits van vele gedachten opschrijft,...zo komt t op mij over.. Ja, erg mooi! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |