![]() |
Abre Los Ojos (bevat spoilers)
http://www.artechock.de/arte/image/kritik/o/opyoey.jpg
Vanavond 19 december, 23:42 uur: Abre Los Ojos, van Alejandro Amenábar. Lijkt me stúk-ken beter dan de remake Vanilla Sky. (Sowieso zonder Cruise, dus dat is al een pluspunt op zich ;)). Ik ben verder heel benieuwd hoe het origineel verschilt ten opzichte van de remake. |
ís stukken beter;)
|
ow, moet ik niet vergeten op te nemen :s
|
Ik heb Vanilla Sky (nog) niet gezien, maar ik ben wel benieuwd naar deze film.
|
Wat ik me er van herinner is hij praktisch hetzelfde. Kleine details verschillen, maar ik vind de 1 niet beter dan de ander.
|
de kabel ging er vlak voor het einde opeens uit :s
Als ie van de flat afgesprongen is wat gebeurd er dan??? Dat heb ik nu gemist. Ik vond het trouwens een bizar goeie film!! Ik heb vanilla sky nog ergens op divx dus dan kan ik mooi nog is een keer vergelijken. IS deze versie ook op dvd verkrijgbaar? |
op dvd verkrijgbaar, ja. (in spanje iig :|)
|
te koop bij www.proxis.nl voor €23 nog wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohja...ik heb ook effe op de website van freerecord shop gekeken. Daar is 14,99.
Maar uhmmm....kan iemand nog een antwoord geven op mijn eerste vraag. Wat gebeurde er op het laatst? |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Wat betekend de titel eigenlijk in het nederlands? |
ik heb vanilla sky nog niet gezien maar was deze idd nou zoveel beter of niet?
En waar lag dat dan aan? |
Citaat:
|
Citaat:
- Tom Cruise. De film was qua cameravoering / shots identiek, voor zover ik weet. Alleen andere locatie, acteurs (behalve Penelope Cruz), namen en aanpassingen aan het script. |
Ik had Abre los ojos ooit eens gedeeltelijk gezien op Canal+, daarna Vanilla sky (ook weer gedeeltelijk) zonder vooraf te weten waar het over ging. Ik had heel de tijd zoiets 'ik heb deze film al gezien, maar er is iets anders'. Wat dat betreft kan ik me goed aansluiten bij het antwoord van N00dles.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |