![]() |
let me introduce to you: Kid Mojo
Fucking.
Deze band... tja.... Amerikaans. Bestaan nog niet zo lang. 1 ep uit. 5 songs. 1 intro. mooie songs. mooie EP. Te downen. adres:http://www.bdrecords.com/upload/Kid%...%20Understand/ Miocene. Mooi. Sfeervol. Samples. Veel Samples. Een soort drum and bass achtige sfeercollage. Nerd, Cotton Candy, machina 82, Iemow Kor, Ce-El-Wan: Check deze shit uit. |
ik sta dan wel niet in het lijstje maar ik heb het toch uitgecheckt :P
klinkt goed, weight of water vind ik het mooist, af en toe zijn de nummers wat eentonig, poco's lounge en table manners vind ik het minst wel heeeeeeeeel hoog dj shadow gehalte, das dan weer een beetje jammer. |
Ik zal hem binnenkort downen Friso
|
Ik heb het gedownload, zal het morgenavond luisteren.
|
ik down
|
klinkt vet ouwe
beetje idm achtige shit erin |
trouwens : band?
|
De naam Kid mojo komt me gewoon te bekend voor.
ik zal het eens downloaden. |
stuck mojo
mojo concerts |
mojo jojo
|
kind zesnulzes
kind koala |
Citaat:
downen. fucktard. |
Citaat:
Ik heb het notabene al binnengehaald. |
Citaat:
en thanks friso |
ga het nu checken 86, kom zo met mening..
|
Het is inderdaad soms erg dj shadow, het klinkt production-wise wel okay, al vind ik dat de themas soms erg vaak herhaald worden zonder veel variatie.
En de breakbeat achtige stukjes klinken toch te clichematig vind ik. De melodietjes nemen je niet mee. Het isniet dat ik zeg slecht ofzo maar wel vrij saai en niet erg origineel. |
Hey dit is geen hardcore?
:p |
Citaat:
verandering van spijs doet de put dempen. |
heeft idd wel wat weg van Miocene.... wacht nog steeds op hun nieuwe cd :(
|
vette shit btw. klinkt alleen erg on amerikaans. als je niet beter zou weten zou je zeggen dat dit uit engeland komt.
|
Citaat:
Kiss Ass |
Citaat:
|
naast DJ Shadow doet dit me trouwens ook best aan Ulver denken en dat is nooit weg. (y)
|
ik vind het wel lekker klinken dit...
|
Citaat:
En faz is gewoon een zeiklul. Nog erger dan ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |