![]() |
Saterday night!!!
Wat doe jij op zaterdagavond?? Vanaf 20.00 uur bedoel ik dan, hè?!
Ik heb een speciaal tv-programmaboekje:p 20.00 uur Jensen óf Kopspijkers 21.00 uur Idols!!! 22.00 uur (ongeveer) Dit was het nieuws! Dat wordt weer een lekker avondje hangen op de bank dus! :rolleyes: :D :p doeidoei isabeau |
Ik zit dan óf in de bios (Scary Movie) of ben bij mn vriend. Daarna gaan we met zn allen uit. :)
|
eerst voetballen, soms om half zeven, als ik pech heb om 23.00
en daarna uit of een tv avondje houden maar zijn hier niet al meer topics over? |
Kopspijkers kijken en dan lekker naar bed, as always.
Ochtendmensen roeleren :D |
denk dat het een avondje tvkijken/ internetten word...
|
Citaat:
|
20.00 uur - Kopspijkers
21.00 uur - Idols :o 22.00 uur - Uit :D |
Kopspijkers, Idols, en dan mestal uit, maar daar ben ik vandaag echt te moe voor..
|
Kopspijkers
Idols nog wat tv-kijken of lezen of slapen.. |
20:00 beginnen met werken
04:00 Klaar 04:30 Collega's naar huis brengen 05:00 eten 05:30 Slapen |
Vandaag...oppassen
|
kopspijkers, idols, en wat daarna wisselt nogal
|
18:00/21:00 - Werken
10:00/vroeg - Uit :) |
ehm, ik heb een feest vanavond van een vriendin. vanaf een uur of 9.
|
Ik zou het niet weten.
|
Dat hangt er vanaf waar ik ben...
|
Dat verschilt elke week. :)
|
vanavond:
voor 19:00 zorgen dat ik er leuk uitzie. dan om 19:15 in de auto stappen om de hele avond 'gezellig' uit eten te gaan met alle familie en vrienden van mn ouders ter ere van hun 25 jarig huwelijk.... jeej!.... |
Als ik niks anders te doen heb Kopspijkers, Idols en daarna 'klaarmaken' en dan uit.
|
Vanavond eerst feestje van mn werk. Daarna hoop ik toch echt wel idols te kunnen zien, maar ik denk dat ik het maar opneem:)
|
vanavond idols kijken, dan dit was het nieuws, dan uitgaan.
|
Citaat:
|
Vanavond om half 7 de bus naar een vriendin van mij. Daar met een groep vrienden gezellig vast een soort van kerstborrel ofzo. :) Daarna weet ik nog niet.
|
Vanavond:
20.00 Kopspijkers 21.00 Idols 22.00 DWHN 22.30 Stuk DWHN van tijdens Idols (opgenomen) 23.00 Cabaret op NED3 |
ik denk dat het van 20.00 tot 23.30 ofzo computeren wordt en dan naar bed
|
Kopspijkers
Internetten Voor de rest zie ik nog wel |
Iig Dit was het nieuws kijken, daarna stappen.
|
internetten
idols slapen |
20.00 Kopspijkers
21.00 Idols 21:42 DWHN Daarna naar de kroeg... Daar is het Almost Christmas Party, lijkt me wel grappig |
normaal heb ik altijd dansles maar nu even niet dus denk dak maar hhhmmm kopspijkers ga kijken, idols en DWHN :cool: hoe heerlijk orgineel
|
vanavond
20.00 kopspijkers 21.00 op de dansschool zijn voor soundmix party :) 1.00 naar bed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TV kijken; Kopspijkers, Dit Was Het Nieuws, dat spul. Misschien nog even forummen.
|
Citaat:
|
20.00 thuis zitten
20.30 oppassen 20.30-24.00 tv kijken, lezen oid :) :s |
Meestal heb ik hetzelfde programma als de topicstarter..
Vanavond iig een beetje anders. Straks Topspijkers kijken, dan Idols, enn dan uit:) |
19.00u tot 00.00u werken.
Daarna duik ik meteen mijn bedje in. |
Wat zijn we eigenlijk toch allemaal hetzelfde...:p
|
normaal jensen!, Idols en Dit was het nieuws, of een film.
MAAR VANAVOND GA IK LEKKER NAAR LORD OF THE RINGS :cool: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha YAY!! |
Naar m'n vriend :) Of dansen, maar vanaaf vriend :P
|
Zometeen even Kopspijkers kijken en Dit was het nieuws/ wat simpson afleveringen op dvd en dan maar gaan stappen :)
Als ik me ten minste niet bedenk, het is koud en het waait hier wel erg had... en om nou alweer een taxi te nemen.. |
Idols en uit.
|
meestal naar de late film, alleen de laatste tijd niet omdat ik altijd blut ben (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grappig om te zien dat echt iedereen hetzelfde doet :P
|
Kopspijkers en Idols kijken ja :). Forummen in de reclame's. En vandaag ga ik na Idols nog kerstkaartjes maken.
|
Ik ga straks lekker filmpje kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |