![]() |
Need For Speed Underground
Ik zit vast bij NFSU ergens bij race 73
ik heb ne mazda rx-5 en van alles level 2 en ook level 3 van acceleratie en motor en bande mak kan echt nie verder de tegestanders zijn veel te sterk !!! Tips please !!! |
|
De volkswagen nemen
|
ask ik de volkswagen neem verlaagt alles de mazda rx-5 is opt moment de beste
|
Maar de volkswagen is veel mooier.
|
Kweenie welke race, maar bij drag is het handig om een RSX te nemen..
|
man gewoon gassen met die hap!
|
het regent heel hard :)
|
Alles downgraden tot fabrieksspul. Dan kan je winnen, als je wil.
Wel je NOS van level 3 houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Wawl: ik d8 dat je lulde met dat fabrieksspul... (en volgens mij doe je dat ook, want het slaat op zich nergens op...) dus ik lulde vrolijk mee:p |
Ik zit vast in race 72, dat is die race met 6 laps! Wordt 'r hopeloos van! :( :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was dus wel serieus. |
haha genaaid dus eigenlijk:P maarja maar eens proberen want het lukt tegenwoordig voor geen ene ruk meer:s
|
Citaat:
|
lol kzit nu al een tijd je te pielen bij uitdaging 80 ofzow:s
ow btw dit is mn autotje op het moment: Voorkant: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=587859 Achterkant: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=587851 Tnx to samantha's vinyls:p |
Citaat:
|
Citaat:
Die race erna heb ik overigens ook alweer problemen mee, ik moet 't maar onder ogen komen, ik ben een brokkenpiloot. :o :( |
hehe me2:p
ow trouwens volgens mij helpt het als je in een slip raakt om ff de NOS erop te gooien, door de snelheid trekt de auto weer recht zonder al te veel snelheid te verliezen:D ow en btw wat is nu bter: Vol gas al beukend en rammend racen of Mooie bochten aansnijden (á la het buiten-binnen-buiten concept) en zo iets aan snelheid voor de bocht inteleveren maar wel sneller weg te kunnen accelereren? |
Wat is de NOS? is dat die turbo? :D
Ik race gewoon flink rammend, dat werkt het beste, maar ik rij vaak tegen palen aan waardoor ik in één keer stil sta en minstens 6 seconden achter lig op de nummer één. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |