![]() |
Anti-Flag en de heideroosjes in de 013
Iemand die daarheen gaat??..
ik had als allereerste kaartjes vanochtend..:PZei de verkoper :P nja.. da wordt echt zo heftig |
Citaat:
|
Vind die nieuwe Heideroosjes single eigenlijk maar nix
|
Citaat:
helaas een beetje ver weg voor die bands...maar als ze naar de melkweg ofzo komen, wil ik er best heen :) |
Citaat:
ze komen ook naar de melkweg!! De Heideroosjes / The Riplets / Shoarmageddon Dec 19 februari sun 29 februari Anti-Flag / Darkest Hour / Pipedown 10.00 +servicekosten |
AH, zijn de kaartjes nu te verkrijgen? Aanvallen dan! :D. Zal mn vriend es aan t werk zetten...
Maar ik ga dus, mocht dat nog niet duidelijk zijn. En Roxy, ging jij ook niet? |
Ik ga ook, zal komende week maar es een kaartje gaan halen, heb anti-flag dit jaar ook al gezien @ de melkweg, was zeer vet :)
|
Ik ga voor Anti-Flag.
|
Mjah denk dat ik wel ga..
|
Ik ga er weer heen in de melkweg. Was afgelopen keer echt super vet. Gelukkig ook geen heidenroosjes in de melkweg dan.
|
Citaat:
In de melkweg heb je wel The Riplets en Shoarmageddon... |
De muziek staat me niet aan, en het volk staat me niet aan. Je zal mij er dus ook niet zien.
Voor de mensen die wel gaan: Veel plezier |
ai dat klinkt wel heel leuk, waarom woon ik nou weer in het noorden :S
|
Citaat:
|
WAT darkest hour met anti-flag ...(n) mmm moet ik optijd kaartje gaan halen anders hebben die kut alto's weer alle kaartjes.
|
Citaat:
altijd die alto´s weer he? |
Mjah ik kom wel denk ik. Tis wel in de grote zaal heh? En de Heideroosjes zijn de headliner. 11 euro is nog net te doen.
|
Heideroosjes spelen ook in Patronaat.
|
Citaat:
|
Ik vind de Heideroosjes een baggerband.
Anti-Flag maakt leuke muziek maar live zijn ze kut. Ze zeiken te veel over de politiek in hun eigen land en alle hersenloze punkverantwoorde mensen gaan dan als idioten staan klappen, want ja, wat zou jij doen als je een hersenloos punkverantwoord iemand was? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze zo''n speech beginnen ga ik me meestal met Hans vermaken :p.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk ga ik wel. woon toch in breda dus is het niet zo ver
|
Ik ga denk ik wel naar antiflag in 013
|
woo.. gaan best wel veel mensen :)
|
ik ga denk ook maar eens weer kaartjes halen
|
misschien ga ik ook
|
hypocrites.
anti-flag doen alsof ze heel erg underground zijn, dat waren ze eerst ook, toen waren ze nog 'echt', maar nu, met al dat politieke gezeik van ze dat toch nooit gaat lukken en dat 'destroy capitalism, but ill still by my $500 jacket' gepose. |
Zo. Het is zeker dat ik ga :) Heb geen kaartjes hoeven te kopen: kassabonnetje van Damclub Hooligan ingestuurd en *wauw* ik heb eindelijk eens geluk :D Kaartjes voor Roosjes-concert naar keuze gewonnen :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga hoogstwaarschijnlijk ook!:D (y)
|
Citaat:
tssk...nieuw op dit forum ofzo? |
ik ga ook naar anti-flag.
|
Hmz ja, ik denk wel te gaan
|
Ik heb gister ut kaartje gehaald, heb wel zin om Anti - Flag nog een X live te zien, evenals de roosjes :) .
|
kwil ook wel gaan alleen moeti k nog vrienden regelen enzo.
|
Citaat:
|
nog maar 13 dagen:)
|
Citaat:
|
Ik ga volgende week in de Melkweg naar AF met Pipedown stukke beter dan die gare heidendoosjes.
|
2 kutbands
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |