![]() |
internet vraag
ik zat net te internetten en ging heel normaal en opeens viel msn eruit en kan hij bepaalde sites niet openen. Me broer heeft hetzelfde probleem. Mijn broer heeft de internet pc en ik heb internet via een netwerk zonder router of iets dergelijks gewoon een kabel. Der sites die niet kunnen geopend worden zijn google.com, download.com en microsoft.com.
de andere sites openen gewoon snel. msn geeft als foutmelding "aanmelden is niet niet mogelijk omdat je internet browser geen verbinding kan maken met het internet. Controleer of je browser verbinding kan maken en probeer opnieuw" denk dat ie microsoft moet openen maar doe doet het niet Ik heb als browser myIE2 maar heb ook IE gebrobeerd en dezelfde sites opent ie daar ook niet. Verders alle cookies vergegooid en tedelijke internet bestanden + geschiedenis.... wat moet ik nu doen?? |
heb je wanadoo? ik had dat probleem 3 dagen terug na een dag werkte alles gewoon, weer ik kon ook nie op msn, me mail nietophalen, google deed het niet enz. enz.
weet iemand anders hier de reden van? :confused: |
ik heb quicknet (multikabel).....
trouwens op me broertjes pc werkt msn nu weer wel. mij mij nog steeds niet. |
Citaat:
'k Hoop dat je er wat aan hebt Groet, |
mijn datum staat gewoon op 20 dec. 2003...
ondertussen heb ik msn verwijderd en opnieuw geinstald |
heb ik ook wel eens gehad, vooral met mn win 98 pc heel vaag dat weet verder ook nie hoe het komt
|
hoelang gaat dat dure?
|
ik heb dat probleem ook, ik heb wanadoo, en ik kan niet op msn en hotmail.com werkt ook niet, dit duurt nu al zo'n 4 dagen ofzo en ik vind het harstikke irritant, mijn broer heeft ook internet en dan gewoon over mijn netwerk maar bij hem werkt msn wel gewoon
:( |
kom er ook net achter dat ze me lincoln.nl gehackd hebben :(
naja hijs weer de site aant uploade |
this opgelost!!!!!!! het download programma van Cnet (download.com) verklootte het
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |