![]() |
Eerste keer blowen, maar nog nooit gerookt
Heb je dan nog minder kans dat je de eerste keer stoned word?
Want ik wil er natuurlijk wel wat van voelen.. Ik heb het ook nog nooit gewoon een keer een 'hijsje' genomen.. ga je dan ook hoesten etc. ? En als je wat meer info wilt geven over 'de eerste keer' heb ik dat ook graag.. :p |
Ik begon ook met blowen toen ik nog nooit een hijs had genomen van een sigaret (nog steeds niet trouwens)
In het begin zal je 9 van de 10 keer gaan hoesten, dus is het aan te raden dat je een groot pak ijsthee naast je heb staan. Ook zul je niet echt stoned worden, door het feit dat je hijsen eerst moet leren (nouja, je moet het meer 'doorhebben') Een tip: Ga niet als een malle proberen te hijsen aan dat ding, laat eerst de damp rustig in je longen lopen, en hou dat even in. Laat het dan weer na enkele seconden weer gaan. Bij mij was het zo, dat ik na 4-5 joints ofzo echt doorhad hoe het moest. Succes :) |
(y) hehe veel plezier :D
|
Ik had ook nog nooit gerookt voor mijn eerste joint
Ik werd ook helemaal niet stoned ofzo Had het principe al snel door, maar moest wel hoesten |
Bedaaankt allemaal :D ;)
|
Citaat:
klopt precies, maar je kan beter niet gaan drinken :P voor t effect, werkt bij sommige dan minder als je tussendoor gaat drinken |
drink maar wel, anders wordt je keel zo droog als de tering.
|
Niet te grote hijsen in het begin, probeer het dan steeds langer in te houden als je er een beetje aan gewent bent. Op die manier merk je het beter.
Veel plezier :) |
Ik had/heb nog nooit een hijs van een sigaret genomen, ik had de 1e keer dat ik wiet nam, het door een waterpijp gedaan en ik moest hoesten als een gek, maar ik was wel stoned omdat je het eigenlijk niet fout kon doen.Kvind waterpijp zowieso nog relaxter als gewoon joint want egt heel goed teugen kan ik niet en vind de smaak ook veel minder.Majah iig als je snel goed kan hijsen word je wel stoned , als de wiet goed is iig:P
|
Citaat:
Dan kan ze later altijd nog knetter worden, laat haar eerst maar eens de eerste x overleven ;) |
Water tussendoor drinken. :p
'k Heb zelf nog nooit gerookt, alleen geblowd. 't Ging wel goed, hoor. :o |
Wat in mijn ervaring héél goed werkt tegen hoesten, is zorgen dat je voldoende gewone lucht mee naar binnen hijst, bijv. door tegelijk / afwisselend door je neus en je mond in te ademen als je inhaleert.
Verder ben ik persoonlijk een fan van puur blowen en hoest ik me kapot als ik met tabak blow, maar daarover verschillen de meningen nogal sterk. |
ik heb van te voren wat hijsen van een shaggie genomen, om een beetje te kunnen hijsen. daarna gewoon rustig gehijst van de joint. niet al te diep ingeademt. k kreeg wel verdomd veel slijm in mn bek. maar k voelde weinig.
|
Geen zorgen over maken...gewoon doen, alles loopt los, neem het van me aan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |