![]() |
Hoe stop je een trip?
hoe?
|
help
|
Zet je webcam aan!
|
:D ehm er wordt meestal gezegd vitamine c en/of suiker
maar geen id of het helpt tis iig wel de moeite waard denk ik om te proberen |
Op wat zijn we aan t trippen?
|
haha, ow jeej, wat is er aan de hand :D
|
Ik wacht niet oneindig tot ik weet om wat voor spul het gaat.
Als je paddo's hebt genomen: veel vitamine-c pillen vreten en cola drinken. Dan vooral rustig houden, op de plee gaan zitten (kleine omgeving, wit of effen, winig elementen die je gek kunnen maken en rust. En wachten. Iemand die tegen je praat en je bij houdt is ook handig). Lsd:.. op een hoopje gaan liggen en wachten tot het over gaat. Ogen proberen dicht te houden, rustige omgeving (plee is weer goed idee, en iemand om je in de gaten te houden zeker). Of gewoon met je kop tegen de muur rammen tot je nok gaat. Effectieve methode, maar niet echt aan te raden. Andere producten: fris drinken, rustige omgeving, stilte, misschien iemand die over normale dingen met je praat, liggen, ogen dicht,... |
paddos is het
tenminste dat staat op onzin |
downers! (y)
heroďne is het efficienste maar dat zal je wel niet hebben. :p slaap of kalmeerpillen anders? |
Citaat:
|
pfff dank, we hebben heel veelsuiker naar binnen gewerkt en tis voorbij gelukkig!! Twas een hel!!! Nooit weer truffels
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
klopt we zijn nieuwsgierig
|
Citaat:
|
eerst was het heel mooi, alles leefde in het bos, het was echt geweldig, maar we zaten binnen, en er gingen miljoenen gedachten door elkaar door me hoofd, het hield maar niet op, alles was zinloos, en voelde me schuldig over van alles, en de trip ging maar door en hield niet op, heel anders dan bij mexicaanse paddo's. twas gewoon eng, ik wist niet meer wat normaal was, hoe m'n leven was, en of m'n geheugen wel werkte.. de tijd kroop zo langzaam voorbij
|
de honden waren zelfs bang voor me
|
Citaat:
angst en onbegrip zijn gewoon fases binnen een trip en als je het niet gewend bent zul je deze gevoelens gewoonweg versterken.. neem aan dat nu de paddo's uitgewerkt zijn je alles weer helder inziet? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom had ik erbij gezet dat het eigen ervaring was :). Maar een ruimte waar je je prettig voelt is natuurlijk altijd aan te raden.
Dat geval met die wc toen was ook op een erg drukke plek en al die invloeden en al die mensen werden me teveel, dus ik wilde me ervan afschermen. |
het jeukt bij het lezen van dit topic :d
maargoed het weer staat me niet toe om welke drug dan ook te gaan halen op dit moment.. nja zou wel eens een joint kunnen draaien |
hehe ja als ik flip ga ik ook op de wc zitten, lekker rustig
|
Citaat:
Nu ze zijn uitgewerkt zie ik alles inderdaad weer helder, alle vastheid viel eigenlijk uit elkaar, niks was meer logisch, en daar kon ik op dat moment niet tegen. m'n vriendin trouwens ook niet, ze was een moment zo overstuur en dan schrik je toch wel |
ga kotsen..
werkt goed! |
vind je?
helpt alleen als je zat bent. als je tript is het bovenstaande advies goed. |
Citaat:
succes met je volgende trip. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan proberen jezelf nuchter te redeneren, dat werkt zo af en toe. Iemand die je daarbij helpt is ook erg handig. :o
|
(y) Needlefreak
Citaat:
|
Je kan proberen te gaan slapen. Dat wil ook helpen.
|
Slapen terwijl je bad gaat klinkt redelijk onmogelijk. Misschien zoals needlefreak al zei, slaapmiddelen.
Maar of dat de béste oplossing is.. |
"slapen terwijl je in bad gaat is..."
"slapen terwijl je in..... OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOwh, slapen terwijl je BAD gaat *slaat zichzelf voor het hoofd* Kmoet echt een keer geconcentreerder gaan lezen (y) Owh, valium werkt ALTIJD! :D |
Citaat:
(Ik ben nuchter, het is fijn, alles is geruststellend, etc.) De volgende dag mag je jezelf pas afvragen of je nuchter bent. :p |
hmm.... had je ze niet moeten nemen, of jezelf niet gek (laten) maken... je moet weten datj e in een trip zit, en ook zo dingen opvatten.
|
Je moet gewoon niet denken.
Geniet er van. :) |
Iemand handige tips om trippen van wiet te stoppen? duizelig, steeds slechter horen, droog gevoel in je mond, bijna flauw vallen, je kent het wel, alstjeblieft geen suiker, want daar ben ik allergisch voor :P:D
|
ritalin.
Zoek iemand op die ADHD heeft, die hebben altijd wel ritalin bij. |
nou dat lijkt me niet
|
Citaat:
|
nou dat slaat nergens op 9 van de 10 keer gaat ut goed, maar dus ook wel us niet en das kut en ja als je geen suiker wil mot je maar lijden. Trouwens in limonade, dextro etc zit ook zat suiker en dat lus je vast wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je drankje net heeft mij ook aardig geholpen! (y) Ik ben nog steeds benieuwd wat erin zat. |
Citaat:
nouja whatever, waarom is jou profiel afgekeurd? wat voor schrale foto's heb jij erop gezet hehe? Jij bent eingelijk best wel fucking anoniem. |
Citaat:
en nou ja, ik had ook foto's van een ander persoon erop gezet en dat mocht niet, dus sindsdien is mijn profiel afgekeurd.heb ook geen foto's meer op mijn pc maar het is ook niet echt dringend ofzo, vind het wel een voordeel dat men mij nu minder snel zal herkennen :bloos: |
ow joh daarom was ik in het begin ook anoniem....maarja dat ken je ook niet blijven volhouden. :p
Dan wil je ook verotte pics posten en naar zo'n meet etc. etc. en dan vragen mensen je email en dan weten ze opeens waar je woont... nee jij houd ut ook niet lang vol! :evil: |
ik heb die foto´s nog voor je zonder zwarte rand eromheen oma (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |