![]() |
Nacht op nacht
Hij is een beetje lang misschien en ik wou 'm eigenlijk niet posten mja... :o
Op een avond in november Werd totaal onverwacht Mijn geest en lichaam Zomaar even verkracht Ik ging uit met mijn vriendinnen We liepen zij aan zij Iedereen die lachte naar me En ik was alleen maar blij We hadden het zo gezellig Renden en dansten in het rond Toen dook jij plotseling achter me op Dacht dat ik je aantrekkelijk vond Ik zocht maar kon niet vinden IK was mijn vriendinnen kwijt Jij zou me de weg wel wijzen, En ik, ik had nu al erge spijt We stonden te wachten op een bus, In een afgelegen straat Je wist dat die daar nooit zou komen Ik wilde weg, het was al laat Je vroeg me slechts een afscheidskus En daarna mocht ik gaan Daar bleek weer niets van waar te zijn Verdoofd bleef ik maar staan Ik raakte steeds meer in paniek Hier was toch iets niet pluis Ik voelde me vies en ongelukkig Wilde alleen nog maar naar huis Je drong jezelf aan mij op, Je gezicht, handen overal Van binnen schreeuwde ik Blijf van me af, jij vies geval Maar natuurlijk zei ik niets Bij zoiets valt men altijd stil Nu komen de juiste woorden wel Zelfs wanneer ik het niet wil Waarom jij, waarom ik Wat heb ik je misdaan Probeerde aardig voor je te zijn Maar je liet me niet meer gaan Je zit opgesloten in mijn hoofd Ook al haat ik je zo zeer Je hebt mijn jeugd kapot gemaakt Voel de pijn weer, keer op keer Nacht op nacht, droom na droom Weet jij weer te bederven Het enige wat ik niet wil zien Is dat jij mij laat sterven... |
Het is meer een verhaal over een gebeurtenis :eek:
Als ik moet reageren op de inhoud, kan ik niet veel zeggen, alleen maar :( Maar over het gedicht: ik vind vooral de 1e en laatste strofe het mooiste! |
thxxx:)
het was ook meer even me gedachten op papier zetten en proberen een gedicht te krijgen... daarom is het meer een verhaal dan gedicht :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |