![]() |
brommercertificaat
Welke fouten maakte jij ?
(dat wil mijn zusje weten, want die moet over een paar dagen op). |
dat is ondertussen 3 jaar geleden, dat weet ik niet meer:p
khad 1 fout iig |
had 4 fouten, 1tje over voorrang en 1tje over de remmen, andere weet ik niet meer.
|
Heb ik nog niet gedaan.
|
Je moet vooral de voorrangsregels goed leren, de meesten halen het niet in een keer......
|
ik heb dat niet
ik ga echt niet zitten kouwkleumen op een brommer :D pak lekker de auto :cool: ohohoh wat ben ik toch stoer :p |
Citaat:
|
moet je wel je theorie ook voor halen, en das ook lastig van die gemene vragen enzo...
|
0 fouten
heb nooit brommer leren rijden |
weet ik niet meer.. vind ik op zich best stom, dat niet wordt verteld welke vragen je fout had.
|
Geen, want ik had 0 fout. :)
|
Ik heb nooit een brommer gereden, dus ook nooit mn bromfietscertificaat gehad. Wel mn auto-theorie, 2 foutjes :cool:
|
Citaat:
|
Even een vraagje... Ik wil mijn auto-theorie gaan halen, en op de site van het CBR staat.
Citaat:
BVD |
Die moet je daar kopen.
|
Citaat:
|
ik had 5 fout, dat was de vraag van de medicijnen rode gele stikker
en verder weet ik dat niet meer hoor :p |
wat vragen die ik nog weet
-mag je met een defecte snelheidsmeterrijden? -mag je zonder clakson rijden? |
Die vragen die over de tram gingen. Tja, die rijden hier niet dus vond ik niet zo belangrijk om te leren :D
|
Citaat:
|
ik had in totaal 3 fouten, en was met de 1e keer geslaagd
2 fouten --> plaats op de weg ( je mag niet op de A2 rijden en eentje met voorrang |
Citaat:
nee, de clackson moet goed zijn, mijn snelheidsmeter is stuk, dus ik heb het ff nagekeken. |
Citaat:
|
0 Fout in m'n bromfietscert.
m'n theorie eerste keer 6 fout. :D 2e keer 1, iets over lichten... |
Das een jaar of 6 geleden...dat weet ik echt niet meer...ik had, volgens mij, vier fout.
|
ik was de 1e keer geslaag
had 5 foutjes 1 bord 2 voorrang 2 gemene instink vragen Ik raad je zusje aan om de vragen op www.cbr.nl een paar keer te maken, want ik kreeg 3 vragen die ik op die site tegen was gekomen verder veel succes, de 1e keer slagen moet echt wel lukken als je het serieus neemt en niet de avond van tevoren maar eens begint te leren |
4 geloof ik :confused:
|
Man, dat is al zo lang geleden. If I recall correctly had ik 1 fout.
|
Citaat:
|
Okee dank u :)
*gaat reserveren* |
Ik had er 5.. en de eerste keer 6.. BALEN!
|
vandaag mn auto theorie gehaald met 2foutjes, terwijl ik op stoel 13 zat...nou geweldig kwas echt helemaal te blij...
|
0 foutjes :o
|
6 :( en toen WEER 6 :(
dus jah ik ga maar sparen voor auto |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger hadden rij scholen gewoon hele mappen met alle vragen van examens die klanten gedaan hadden. Wanneer er dan een nieuwe klant kwam, kon die gewoon die map gaan leren en dan haalde je het super makkelijk. |
Citaat:
|
Ik had 3 foutjes, geen idee welke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |