![]() |
voor wie nog wel een leuke nieuwjaarsborrel kan houden
Omdat de vorige poging wegens laster en spam is mislukt, probeer ik het nog eens. Wie wil nog een nieuwjaarsborrel en welke datum is het meest geschikt? 2 of 9 januari, waar en hoe laat?
|
50/50 wel/niet doorgaan :evil:
|
Als er een concreet plan komt :)
|
Hoort in kantine thuis toch? Is toch geen nieuwS?
|
hmm mag jij wel met een andere naam komen als je een ban hebt gekregen?
|
Citaat:
Maar goed, ik had eerst voor 2 januari gestemd, maar mss is 9 januari toch beter, het maakt verder niemand uit wanneer precies. Dan zou ik graag de voorkeuren voor plaats en tijd willen inventariseren. Amsterdam of Utrecht is mij om het even, maar iedereen mag ook gezellig naar Groningen komen ;). Dus Amsterdam, Utrecht, [andere centrale plaats]? Aan jullie. |
Ik ben wegens financiële tekorten (vier dure uitstapjes in de kerstvakantie :o) sowieso verhinderd.
|
ugh... kheb fout gestemd, maar iig, 2 januari kan ik wel, vooral als het in Utrecht is.
|
2 januari valt nu af voor mij i.v.m. werk.
9 januari blijft voor mij over. |
20 Belangrijke update:
de borrel moet dan op 9 januari worden gehouden. Velen maakt het niet uit en de meeste voorkeuren gaan uit naar die datum. Utrecht komt tot nu toe het meeste voor. 9 januari, meetingpoint Utrecht Centraal, 15:00 Tegenstemmen kan altijd, dus laat maar horen wie het er niet mee eens is. |
9 januarie is nu wel wat an de vroege kant geworden, er moeten minstens 6 mensen komen anders is het wat mij betreft niet de moeite waard.
|
k heb allemaal verjaardagen deze maand :) en moet nog wat schrijven.
Wordt erg lastig. De 9e kan ik sowieso niet. |
en over drie weken hebben veel mensen tentamens e.d.
het lijkt me beter om het halverwege februari te houden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |