![]() |
Abramovic wil nu ook De Graafschap en Eindhoven!
Bij het programma "Engels en Duits Voetbal" op RTL 5.
Johan Derksen meldde dat Abramovic binnenkort bij de Vijverberg te plekke zal zijn om e Nederlandse voetbalclubs te kopen. Hij wil ze uit de financiële nood helpen en ze laten samenwerken met Chelsea. Hij wil ze beiden binnen 2 jaar naar de eredivisie helpen. Geinig bericht, als dit echt gaat gebeuren gaan over 3 jaar De Graafschap en Eindhoven de Champions League in :D Zo geinig zijn. |
ik word altijd zo moe van die stomzinigge uitspraken van derksen.
was het niet hij die zei dat ricksen in oranje moest was het niet hij die zei dat aalbers terug kwam naar vitesse was het niet hij die zei dat Kezman deze zomer naar het buitenland ging (en met hem vd vaart, van persie en co.) zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, want wie verstand van voetbal heeft wordt moe van hem... |
Johan Derksen verkoopt weleens vaker onzin ;)
Maar ik mag hopen dat dit niet waar is. Stel dat De Graafschap en/of Eindhoven vet goede spelers krijgen... Feyenoord heeft het al zo moeilijk :( Wel goed voor de competitie trouwens. |
*gaap*
|
ze zeiden daar ook al dat het heel waarschijnlijk is dat het bullshit is :)
dus forget it en daarbij zei hij ook dat het waarschijnlijk sattelietclubs werden voor chelsea dus de spelers die goed zijn voor de CL haalt hij daar weg :) magoe het is toch bullshit :) |
Johan Derksen roept maar wat om een beetje in de picture te blijven.
|
Kan bij de Transfers en Geruchten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |