![]() |
Monchoutaart.
Floating on my aircastle
I’m dreaming of you, mon chou. Ich wollte gerne bei dir sein; ik van jou en jij van mij(n). Ne t’inquiéte pas; alles komt goe Everything, tout, toutes, tous. (Toet-toet.) Butterflies and fairytales, mais les langues sont the best. L’anglais, le français, l’allemand et le neerlandais. En dan ook nog eens de rest. Maar jij vooral, jij: - angelet; - Engel; - angel. Luchtkastelen. Flotter, dans l’air trop lourd, du presque rien. With, with you. MON CHOU. (Taart.) |
apart :)
|
Heel apart.
Erg leuk. (y) |
Citaat:
|
Ik vind het echt heel leuk.
|
Na het een paar keer doorgelezen te moeten hebben ben ik toch wel van mening dat het erg leuk geschreven is :D
|
lekker speels
|
:D. Érg leuk i.g. om te lezen. Orgineel in ieder geval wél!. Ik kan nog wel even gaan puzzelen om het voor mezelf duidelijk te krijgen en dát maakt het gedicht juist zo leuk!:), schrijf door...!
|
Dankjewel allemaal. :)
|
WAUW :eek:
Jeetje, wat mooi gevonden. Dit lest echt heerlijk, dit is denk ik t mooiste wat ik ooit heb gelezen. Of naja misschien niet het mooiste, maar gewoon heel ...ja jeetje ben sprakeloos. Heerlijk hoe je met klanken en talen speelt. Echt origineel..alleen t zinnetje L’anglais, le français, l’allemand et le neerlandais had er voor mij gevoel niet tussen gehoeven, dat past voor mijn gevoel niet echt bij de rest. |
Ja, heerlijk. Ik vind dat je dit knap hebt gedaan. Een loopje nemen met talen, dat mag ook wel eens. Je haalt echter wel de kracht uit je woorden, klank en rijm, niet zozeer uit de inhoud (dus vertaal dit alsjeblieeeeeft niet allemaal in NL, lijkt me vreselijk).
Creatief gedaan! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |