Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   'Verwondingen' (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=696126)

Ziekvanhetalles 20-12-2003 19:17

'Verwondingen'

Ooit tijdens sex per ongeluk de ander pijn gedaan of andersom?
Bijvoorbeeld door vingeren met te lange nagels, door een verkeerde beweging je penis verdraaid, door over-enthousiasme van het meisje ten aanzien van je ballen etc. Dat soort dingen.

Dat laatste overkomt mij wel af en toe. Ik heb graag dat mn vriendin extra aandacht besteed aan mn ballen tijdens sex, en dat daarbij af en toe wat geknepen etc wordt, vind ik echt niet zo erg. Maar af en toe wordt het dan toch iets te ruw en dan krijg je het owwwww-effect. Niet leuk.

Maar goed, vertel.....

antispleen~* 20-12-2003 19:20

wel met nagels, maar niet per ongeluk. een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.

Fledderpoep 20-12-2003 19:25

heb wel eens gehad dat ik na afloop bloedde van nagelkrassen op m'n rug. Ben toen wel geschrokken. Laatste keer dat ik een dronken meid heb genomen =\

Rogue 20-12-2003 19:33

Citaat:

antispleen~* schreef op 20-12-2003 @ 20:20:
een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.
ja.

Drizzt 20-12-2003 19:34

Keer met mijn ex gehad, waren we klaar, ik kijk naar beneden: ehm.. bloed?! Gelukkig viel de schade mee, haar nagels waren wat te lang :P

Sarah 20-12-2003 19:37

Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking, het duurde een maand voordat het er weer goed op zat, het onderhuids bindweefsel lag gewoon bloot...
En hij heeft structuurbehang, waar ik wel eens mijn rug aan heb geschaafd, de hele huid was er nu niet af maar er waren wel wat adertjes kapot gegaan dus het bloedde.
We zijn ook wel eens van het bed af gevallen, dat levert dan wat blauwe plekken op.
Hoe dan ook als ik bovenop zit geeft dat soms blauwe plekken, want mijn heupbotten raken zijn liezen dan.
Mijn vriend heeft acne op zijn rug, en daar gaat regelmatig een puistje van kapot tijdens de seks.
We hebben allebei lang haar, en dat raakt wel eens in de knel onder een elleboog of schouder, en dat doet wel pijn, maar zorgt niet echt voor verwondingen.
En ja, dan zijn er nog de keren dat ik per ongeluk te hard in zijn ballen knijp, of dat hij vergeten is zijn nagels te knippen.

antispleen~* 20-12-2003 19:41

hehe ja ik heb ook een keer gehad dat ik mijn hele voet open bleek te hebben geschuurd aan de badkamervloer..
tijdens de seks had ik écht niks door :D

Laïs 20-12-2003 20:03

Dat hij te diep ging met zijn vingers en mij pijn deed,en dat ik bloedde achteraf.

Ach. :)

Ziekvanhetalles 20-12-2003 20:15

Citaat:

antispleen~* schreef op 20-12-2003 @ 20:20:
een béétje pijn is alleen maar lekker. Zo op het randje.
precies. daarom laat ik mn vriendin ook in mn ballen knijpen.

Qimm 20-12-2003 21:37

ach ja :o ik bedoelde het niet zo :o

juno 20-12-2003 23:23

Er komt wel eens een elleboog in een oog, of een knie in een kruis. Verder ben ik heel voorzichtig.

)Vampje( 21-12-2003 11:51

Ik heb het eens op een houten bankje in het bos gedaan, en ik zat bovenop. Nou, wij er keihard tegenaan; de dag erna zaten er donkerblauwe plekken van zo'n 10 cm doorsnee op mijn knieen.

PMEV 21-12-2003 12:08

Knie in ballen, per ongeluk dan, auw....

Punkygirl 21-12-2003 16:40

Mja wel eens gehad,

Nagels iets te hard in zijn rug, iets te ruw bewegen waardoor "meneer " bijna knak zegt.. enne voor de rest niet veel

Thomas 21-12-2003 19:10

Verkeerde bewegingen hebben we wel eens gemaakt. Toen had ik pijn.

Sidhe 21-12-2003 22:52

Lage nagels, tegen de muur aanbotsen, door het bed zakken (half) :o, verkeerde beweging maken.. Maar ja, pain is close to pleasure :D

Fog 21-12-2003 23:15

kan me t niet herrinneren.

alleen te lang door gegaan.
en de volgende ochtend pijn, dat heb ik nogal eens gehad.

een beetje pijn is juist wel lekker ja.

Unexplained 22-12-2003 19:40

Niet te lang geleden, zij bovenop. Junior floepte eruit, net op het moment dat zij naar beneden ging. *knak*
Dat was tevens het einde van mijn lust die avond.

Goes15 23-12-2003 14:14

Citaat:

sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 20:37:
Mijn vriend heeft acne op zijn rug, en daar gaat regelmatig een puistje van kapot tijdens de seks.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!! Gadver

(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)

Dat is echt ZOOOO goor,... Mn pik zou gelijk gaan hange jonge! BRRRRR

Hulk 23-12-2003 14:17

dat meisje zal daar wel geen last van hebben :)

Stefanie 23-12-2003 15:13

Natuurlijk doe je elkaar weleens per ongeluk pijn. Gelukkig kan mijn vriend goed tegen pijn (vind ie zelfs lekker:P) Daarna zeggen we altijd sorry :D

jos-fan 23-12-2003 23:55

Volgens mij heeft iedereen dat wel. Ik ben wel eens van het bed af gedonderd, samen met haar. Daarop volgde een minuut of tien van alleen maar lachen. Daarna gelukkig wel de draad opgepakt...

:p

En Goes 15, jij bent echt een klein kind: Met je 20 zou je toch mogen verwachten dat je pubertijd over is, maar helaas...

Citaat:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWW!!! Gadver

(n) (n) (n)

Dat is echt ZOOOO goor,... Mn pik zou gelijk gaan hange jonge! BRRRRR

nare man 24-12-2003 00:47

Niet echt veel ervaring mee behalve éen aandachtspuntje - tijdens intensief pijpen zijn tanden écht not done (auw, dat deed érnstig pijn).

Kadaver 24-12-2003 00:51

Mijn penis heeft wel eens een knak-moment gehad toen ze mij aan het afrijden was.

Verder ben ben ik tijdens de seks wel eens door mijn bed gezakt :D , niet pijnlijk maar wel hilarisch.

En tanden die in de weg zitten tijdens een fellatio :nono:

cut_off 24-12-2003 01:21

Citaat:

Kadaver schreef op 24-12-2003 @ 01:51:
Mijn penis heeft wel eens een knak-moment gehad toen ze mij aan het afrijden was.

:eek: leef ik toch nog even met je mee.

David 24-12-2003 17:44

Citaat:

Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking, het duurde een maand voordat het er weer goed op zat, het onderhuids bindweefsel lag gewoon bloot...
En hij heeft structuurbehang, waar ik wel eens mijn rug aan heb geschaafd, de hele huid was er nu niet af maar er waren wel wat adertjes kapot gegaan dus het bloedde.
We zijn ook wel eens van het bed af gevallen, dat levert dan wat blauwe plekken op.
Hoe dan ook als ik bovenop zit geeft dat soms blauwe plekken, want mijn heupbotten raken zijn liezen dan.
We hebben allebei lang haar, en dat raakt wel eens in de knel onder een elleboog of schouder, en dat doet wel pijn, maar zorgt niet echt voor verwondingen.
En ja, dan zijn er nog de keren dat ik per ongeluk te hard in zijn ballen knijp, of dat hij vergeten is zijn nagels te knippen.

Ik heb een litteken op m,n stuitje van het vrijen op vloerbedekking :(

MikeyMo 25-12-2003 00:25

Citaat:

Wawl schreef op 21-12-2003 @ 20:10:
Verkeerde bewegingen hebben we wel eens gemaakt. Toen had ik pijn.

m/v

?:P :rolleyes:

Chimera 25-12-2003 00:37

Citaat:

Ik heb wel eens letterlijk de huid van mijn voeten eraf geschuurd toen we sex hadden op zijn ruwe vloerbedekking
Onlangs nog hetzelfde gehad, ik dacht eerst dat het een schuurplek van de hockey was, had namelijk tijdens de sex helemaal niks gemerkt. De volgende dag ging het pas echt pijn doen, was knap diep ook. Tijd lang geen Niels-op-z'n-knietjes standjes gedaan.

juno 25-12-2003 00:47

Als je bed naast de verwarming staat kun je daar heel erg gemeen je billen aan branden.

Lolita 25-12-2003 00:54

Schuurplekken op mijn rug, (nu nog steeds te zien en het was toch echt een maand of twee geleden.)
Tja ik ga pleiten voor hoog polige vloerbedekking in haal-hier-je-kranten-voor-je-krantenwijk-op-kantoren.

En inderdaad te lange nagels, te ruw, een elleboog op een verkeerde plaats, iets harder bijten als kon zondat heel mijn bovenarmen en een deel van mijn nek blauw waren van de bijtplekken.

naam onbekend 25-12-2003 00:56

Citaat:

Kadaver schreef op 24-12-2003 @ 01:51:
Waarom doet jouw vriendin haar rij-examen op jouw penis? :confused:

Tha Joker 29-12-2003 09:13

Citaat:

naam onbekend schreef op 25-12-2003 @ 01:56:
Waarom doet jouw vriendin haar rij-examen op jouw penis? :confused:

hahahahahah (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Citaat:

Sidhe schreef op 21-12-2003 @ 23:52:
Lage nagels, tegen de muur aanbotsen, door het bed zakken (half) :o, verkeerde beweging maken.. Maar ja, pain is close to pleasure :D
pain is close to pleasure... indeed it is...

die nagels in me rug... rrrrrrrrr, lijkt me wel wat, bleedin' is good :bloos: :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.