![]() |
Voetbal dreamteam
Wat is jou favorite dreamteam maak jou favorite voetbal opstelling
|
Henk Vos in de spits :cool:
|
------------------------ Ikér Casillas ----------------------
--------- Cafu --------- Kompany --------- Roberto Carlos -------------- Gattuso ------------- Vieira ---------------- --------- Beckham ----------------------- Ljungberg ---- ----------------------------- Zidane ------------------------ ------------------- Ronaldo ----------- Raul --------------- Bank: Buffon, Maldini, Figo, Nedved, Del Piero en Morientes. 3-5-2 opstelling. |
goede team spelers met veel kwaliteiten daar hou ik van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Code:
Kahn |
very nice team
|
Citaat:
Mijn Opstelling: Kahn Mancini, Nesta, Lucio, Roberto Carlos Vieira, Beckham, Nedved, Zidane, van Nistelrooy, Henry Het lukt me alleen nog niet zo goed, dit alles een beetje duidelijk hier neer te planten.. Systeem is iig een 4-4-2 met een ruit op het middenveld |
Citaat:
|
-------------------Buffon--------------------
Thuram--------Nesta----------Cannavaro----carlos -------------------Vieira--------------------- -------Nedved------Zidane--------Pires-------- -----------------Raul---Crespo-------------------- offeuh --------------Frey------------------ -Cafu---Samuel--Ferdinand---Lizarazu Beckham---Keane---Aimar---Duff ----------Makaay---Henry-------- |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker aanvallend, verdedigers die ook graag mee oprukken maar 2 verdedigende mids die echt alles kunnen belopen, vleugelspelers die graag de achterlijn halen, een aanvallende mid die gewoon bijna alles kan met 'n bal en 'n droomduo in de spits. :o En Kompany is niet voor niets gewild door ManU als vervanger van Rio. Niet slecht voor 'n 17-jarige ;) |
-----------------Buffon-------------------
---Thuram---Nesta---Ferdinand---Roberto Carlos ---Beckham---Zidane---Van der Vaart---Giggs ---------------Ronaldo---Henry-------------------- Wissel: Casillas, Maxwell, Figo, Stam, Crespo Reserve: Kahn, Chivu, Van Nistelrooij, Ballack, Maldini, Robben, Kaka, Cristiano Ronaldo, Raul (y) |
Code:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
---------------------------------van der Sar---------------------
Reiziger----------Blind------------------F. De Boer-------Bogarde --------R. de Boer--------------------------------------Davids---- ----------------------------Litmanen--------------------------------- Seedorf-----------------------------------------Overmars---- ----------------------------------Kluivert------------------------ dat is toch wel, mijn all-time favourite opstelling van wat ik nog weet zeg maar :) |
Citaat:
dus als je uit alle spelers mag kiezen zijn dit je favoriete/de beste oke toegegeven samen deden ze het heel aardig maar ik kan me wel betere spelers bedenken dan Reiziger, Frank de Boer en Bogarde :) |
Citaat:
hoe ze als team opereerden dit is zeg maar ajax 94/95/96 en toen opereerden ze als team erg goed (y) |
1.Buffon
2.Thuram 3.Stam 4.Nesta 5.R.Carlos 6.Viera 7.Beckham 8.Nedved 9.Van Nistelrooy 10.Zidane 11.Henry Bank:Raul,Kahn,Ronaldo,Canavarro,Maldini,Veron,Makaay. OF 1.Dudek 2.Van Gobbel 3.Fraser 4.De Wolf 5.Heus 6.Bosvelt 7.Kalou 8.Van Bronckhorst 9.Van Hooijdonk 10.Ono 11.Taument Bank: Cruz,Tomasson,Blinker,Van Persie,Buffel,Emerton,De Goey,Van Wonderen. |
Citaat:
als je die opstelling maakt zijn al je spelers boven de level 90 (y) |
--------------------de Goey----------------
----------Stam----Ferdinand----Lucio------ --------------------Makelele------------------- --------Lampard----Zidane-----Giggs------- -------------Totti----Ruud----Taiwo----- offeuh ------------Karelse----------- ---------Roest--Kalezic------- -------------Wegh------------- Beckham--Ono--Ballack----Duff ------------J. Cole-------------- -----------Mutu-----Huntelaar- offeuh 1.Howard 2.Gyan 3.Terry 4.Desailly 5.Silvestre 6.Keane 7.Nedved 8.Tacchinardi 9.Makaay 10.Owen 11.Morientes Er zijn veel goede spelers :) |
------------------------ Toldo -------------------------
---Trabelsi---Chivu---Nesta---Roberto Carlos--- ----vd Meyde-------vd Vaart-------- Beckham---- -------------------------Zidane ------------------------ --------------------Henry---------Raul----------------- |
Citaat:
Mijn favoriete elftal: Code:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Code:
Lodewijks Ik twijdelde tussen Djurovski en van Nistelrooy maar omdat Milko bij Groningen heeft gespeelt kies ik toch voor hem. |
Code:
Chilavert |
Ow favoriete :P
Code:
Van der Sar Ik weet dat ik hier commentaar over ga krijgen, maar ik vin t gewoon een geinige opstelling :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het best een goeie opstelling, ik bedoel bij een favoriete opstelling stel je snel spelers op van je eigen club, lijkt me niet meer dan logisch. |
----------------------------Buffon--------------------------------
-------------------------------------------------------------------- --Thuram------Nesta--------------Lucio-----Roberto Carlos -------------------------------------------------------------------- -----------------------------Vieira-------------------------------- -------------------------------------------------------------------- -------Mendieta---------------------------Pires---------------- -------------------------------------------------------------------- ------------------------------Zidane------------------------------ -------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------Henry---------- ---------------Van Nistelrooy---------------------------------- -------------------------------------------------------------------- |
goal: Toldo
verdediging: Zambrotta,Stam,Nesta,Maldini middenveld: Nedved, Zidane, Bergkamp, Redondo aanval: Henry, Ronaldo |
_________________Cudiccini_____________________
Trabelsi___________Chivu______________Roberto Carlos _________Valeron___________Baraja_______________ __Stankovic___________________________Nedved Duff_____________v.Hooijdonk________________Henry |
Hoe kom je op Stankovic? :confused:
|
doel: Casillas
verdediging: Trabelsi, Chivu, Rio Ferdinand, Maxwell verdedigende middenvelder(centraal): Galasek vleugelaanvallers: van der Meyde(rechts), Robben(links) aanvallend middenvelder(centraal): van der Vaart spits: Cristiano Ronaldo, van Nistelrooy het moet dus een 4-4-2 opstelling voorstellen met een ruit op het middenveld. |
vind ik ietwat ajax-georienteerd....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook al spelen ze nog zo bagger, dan kan je ze nog steeds als favoriet hebben. |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
-------------------------------buffon-------------------------------
-----------chivu------------stam----------------maldini---------- ------------------keane---------------zidane---------------------- ---nedved----------------litmanen----------------giggs--------- ----------------makaay-------------------cassano---------------- Reserves: casillias, micoud, deco, totti, nesta, maxwell, raul, henry, van nistelrooy, zlatan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |