![]() |
Thuis hard-drugs nemen?
zijn hier mensen die het ook wel eens thuis doen? xtc, speed etc? zo ja waarom doe je het thuis?
|
Ik heb wel is XTC genomen bij iemand thuis. Is op zuch wel chill. Lekker binnen, lekker relaxed alles binnen handbereik ( nja zo'n beetje dan ). Lekker chill en warm tv kijken ofzo. Tis best relaxed.
( Moet je wel spacey pillen hebben :D ) |
thuis voel je je (meestal) wel op je gemak
en als er niemand is en je hebt geen last van rotburen zet je de muziek lekker hard en maak je er je eigen feestje van ;) |
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk alle bekende drugs heb ik gebruikt in mijn studio's en appartementen waar ik in gewoond heb. maar dat komt ook omdat ik zelfstandig woonde en de meeste hier wonen bij hun ouders en dan is het voor sommigen misschien moeilijker om thuis harddrugs te gebruiken. en waarom thuis? omdat je daar op je gemak bent. je hoeft niks weg te steken. je kunt lekker flippen en doorslaan zonder dat iemand het ziet. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
normaal neem ik alleen op grote feesten dit was dus ook een eenmalige uitzondering, ik ben alleen wat meer gaan nadenken dan ik normaal doe over gewone dingen |
Citaat:
|
ja, even vaak als in de kroeg...
ik zie niet echt een verschil... thuis kijken minder mensen je vreemd in de ogen.. thuis kan je nemen zonder eerst naar de plee te hoeven hm eigenlijk alleen voordelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige feestjes idd ook :)
maar die sommige feestjes die ik dan soms zo beleef zijn ook weer bij sommige mensen thuis. soms. |
Kraakfeestjes :cool:
|
Citaat:
|
kraakfeestjes zijn voor lozers!
|
Feesten bij mij thuis :p
|
Citaat:
Groene auto's zijn voor mietjes :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
.....Ik gebruik *juist* voornamelijk thuis :bloos: (snuif-speed, xtc, ghb enz)... Er is niets zo geweldig als thuis spacen :D!!!!!
Muziek op volume luid, geen annoying menschen die in de weg lopen en irritaties oproepen, et cetera :D!!) (Mij heeft het geluk dat ouders heel sporadisch thuis zijn) ...Mja, nadeligeffect is dat het te leuk en te vertrouwd wordt :( |
Citaat:
ontopic: 1x thuis xtc gebruikt, verder geen harddrugs. Binnenkort wel LSD dan maar dat lijkt me ook niet aan te raden op een feest. |
Citaat:
|
Citaat:
(al ken ik er die dat gedaan hebben zonder bad te gaan) hopelijk heb je een leuke trip. laat het ons weten. ;) |
Citaat:
En ik heb wel eens paddo's op op een goa feestje, ging niet bad ofzo maar werd wel een beetje para (zo van iedereen kan het zien), dus ik zal voorlopig maar geen LSD nemen op feesten. Als ik er na deze keer uberhaupt weer aan kan komen. |
Gewoon weer bij Henkie-Mul langs gaan. ;)
|
yep coke, omdat het in me kamer niet waait (y)
|
^ Heel goed beargumenteerd.
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Oooooooooooh, ik vat um, wel klein postzegeltje dan :P.
|
Citaat:
waarom? Omdat ik er zin in heb! (y) |
welke drugs kan je bter thuis nemen dan op een "feest?"
|
Citaat:
|
Ik gebruik de laatste tijd alleen maar thuis. Zijn dan wel meestal met een groep van rond de 20 man, wat niet echt maakt dat je een thuis gevoel hebt.
Af en toe even een rondje buiten maar verder gewoon binnen (zit momenteel wel in een groot studentennuis dus dan kan dat ook makkelijk). Heb eerlijk gezegt ook geen geld meer over als ik drugs en dagelijkse boodschappen heb gekocht om ook nog eens uit te gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |