![]() |
Favoriete materiaal?
Met wat werk je het liefst?
(ja het is super boeiend (not), maar ik wou het toch eventjes weten) Ik werk het liefst met: 2b,4b en 8b potloden, indonesische inkt, kleurpotlood en ecoline is ook toppie |
pen om mee te tekenen... een droge harde kwast... niet zo'n zacht mietjesding... en verf maakt me niets uit, geen waterverg graag...
|
Kool vind ik fijn om mee te tekenen, maar gewoon potlood ook.
Nu ik het langzaam een beetje kan, vind ik aquarel verf heel goed materiaal. Je kan er meer mee dan bijv. met plakkaatverf o.i.d. Maar voor het grote werk olieverf natuurlijk. |
potloden... het kan me niet schelen wat voor soort... en olieverf op linnen! met olieverf kun je fijn smijten! ik wou vroeger altijd een boksbal om mijn driftbuien opo te koelen, maar nu vraag ik stevige kwasten, olieverf en doek http://forum.scholieren.com/smile.gif
het helpt. |
ik tekende best wel veel een poosje geleden (meeste heb ik overigens niet meer) en daar gebruikte ik het liefst een 4b-potlood voor.
nu gebruik ik het liefst m'n camera met macrolens! |
met (vul)potlood of (vul)pen en papier, of met toetsenbord en scherm, en wóórden...
|
Acrylverf, kunstvezel kwasten (ik heb héééle fijne nu...wel duur helaas) Soms ook potloden, en dan 2B 4B en 6B En aquarel is ook wel fijn, maar kan toch niet tippen aan de acryl En olieverf vind ik echt NIET fijn. |
kool
waskrijt fototoestel polaroid |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |