![]() |
Calcium
Iepz!
Ik moet tege na de kerstvakantie 'CALCIUM' op een originele manier voorstellen. Wie heeft er een origineel idé? Laat ajb vlug iets wete! Dikke *ZOEFFEL*, Marieketjah! |
wat heb je zelf al bedacht?
hoe kun je een element in vredesnaam 'voorstellen' |
zoiets als de reclame met die melk en de koe, met ectra calcium :D
|
Ja, kwas eerst van plan iets te doen met gips en krijt en melk en eieren en cement enzo, ma kvind da van diene reclame ook wel super! Ma tprobleem is, ge moet da werk afgeve é, geen spreekbeurt derover geve!
*ZOEFFEL* IDEETJES NOG ALTIJ WELKOM!!!!!!!!!! :) |
Ik snap er de ballen van.
Wat staat daar nou en wat wil je? Duidelijkheid. :) |
ze moet een werkstuk maken waarin calcium op een orginele leuke manier wordt weergegeven?
|
Je toont plaatjes van iemand bij wie bij een Free Wrestling Fight zijn been doormidden is geklapt, en dan zeg je: melk is goed voor elk. Ofzo. :p
|
Ma, ik moet nix zegge é, ik moet een werkje afgeve waarin ik calcium op een originele wijze voorstel!
Heeft egt niemand een origineel idétje??? Plz, kmoe da af hebbe tege na de kerstvakansie!!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEELP! *ZOEFFEL* |
voorstel = presenteer?
|
|
Ah, een werkstuk, geen presentatie dus.
Ehr, je kan wat schrijven over de verschillende toepassingen van calcium en daar wat plaatjes bij zoeken, iets vertellen over de stof zelf met z'n eigenschappen. Niet erg moeilijk toch? |
Prentjes zoeke is ni erg origineel é :confused:
|
Kalkwater bijvoorbeeld werkt ook
|
calcium in de menselijke cel speelt een enorm grote rol... misschien kun je daar wat mee (bij spieren, overdracht van chemische signalen naar elektrische signalen in zenuwcellen en meer)... interessant heur :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |