![]() |
soort skate-kleding winkels
hey mensen
Ik draag het liefste van die ruime broeken ... hee veel mensen zeggen daar skate kleding tegen.. ook al ben ik het daar niej helemaal meej eens ik zal voor de voorbeeld toch maar ff die term noeen.. weten julie winkels waar die kleren niej zow duur zijn want nu betaal ik al gauw.. 80 euro voor een broek.. en ik weet zeker dat je ze ook ergens goedkoper kunt krijgen.. weten julie mischien een paar adressen!! alvast bedankt... |
volgens mij zijn die kleren gewoon overal asociaal duur. ik draag ook graag wat wijdere broeken (als je het zo wilt noemen dan: skatekleding) en die zijn in alle winkels waar ik een poging doe goedkope broeken te vinden DUUR
|
neej ik noem ze niej zow graag zow.. eigenlijk.. maarja.. lang verhaal
Shit.. ik ben niej zow rijk.. en via internet ga ik echt nx bestellen.. als dat goedkoper zal zijn!! |
is er bij jullie coolcat? Daar hebben ze ook wijde broeken en daar zijn ze goedkoop. Ik heb er 1 voor maar 18 euro. Weet niet of ze die nog steeds hebben maar kan altijd proberen
|
wel eens van ABN gehoord?
|
voelt zich dom...
Cool kat.. voel jij je wel helemaal lekker??? |
2e hands (y)
franse supermarkten (y) mijn [wijde] broeken zijn allemaal niet duurder dan 20 euro. je kan ook gewoon oude broeken aan vrienden vragen. |
Je moet gewoon een beetje meer rondkijken. Bij 'skatewinkels' is alles ontiechelijk duur, maar bij de gewone winkels heb je ook wijde broeken voor weinig geld. Zo heb ik bijvoorbeeld een hele coole wijde spijkerbroek gekocht bij miss etam. Klinkt heel suf misschien, maar het is en blijft een wijde broek. En met een leuk t-shirt erop ziet niemand waar die broek vandaan komt.
|
Waterlooplein, maar goed, daar zijn ze ook 75 euro!
|
Citaat:
:( |
k oowk niej..
|
waar-vind-ik-topic.
|
Die kleding is gewoon duur..:|
of je moet op naailes gaan.. |
Dit hoort in het waar vind ik topic bovenaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |