![]() |
muziek wel/niet
welke bands vind jij echt geweldig en welke niej!! en waarom neij.. ik hoop dat dit een leuke discussie zou kunnen worden...
|
Ik vind de Heideroosjes niet leuk. Ten eerste blijft de band zich niet verder ontwikkelen.
Ten 2de zijn het allemaal erg standaard liedjes die niet echt blijven hangen. |
...........
|
Ik vind zoveel bands leuk, maar Incubus blijft toch mijn favoriet..
Een band die ik echt niet leuk vind is Bust(ed) of iets in die strekking.. Maareuh, hoezo discussie? je geeft gewoon je mening en over smaak valt niet te twisten.. Et enige dat je nu kan krijgen is dat men elkaars muziek gaat afzeiken... |
Ik hou van radiohead, Ik hou van Blur (en Helemaal van Graham Coxon), en ik hou van veel meer britse dingen.
Ik hou niet van bands die erg ongeinspireerd zijn, zomaar wat liedjes in mekaar flikkeren en dan nog arrogant zijn ook. |
ik haat:
Good charlotte, ook Busted ;), The White stripes. New Found Glory, Insane Cunt Pussy ;) , andere blije punk bandjes en gewone punk zoals Anti-f(l)ag en Bad religion. Ik haat ook pop muziek, trance en andere house soorten, pure hip-hop (n), oude muziek van nog voor de jaren 70, r&b, techno en moby enzo, blues, jazz, en funk af en toe ook.... Als het goed is vind ik de muziek mooi die overblijft. Eigenlijk is dit een nutteloze Topic, je vind mooi en lelijk wat jezelf vind, discussies hierover zijn eigenlijk nutteloos. (waarom reageer ik eigenlijk in godsnaam :eek: ) |
10 tegen 1 dat hier een slotje op komt
|
p o e p
|
Citaat:
|
Citaat:
En reaggea (ofzoiets) gaat er altijd wel in als je stoned bent ;) |
Citaat:
|
we kunnen hier een ander topic van maken, bijvoorbeeld: welke bands luister je op het moment heel erg veel naar
misschien is dat beter dan dat we hier stom "poep" en "slotje" roepen :rolleyes: |
Citaat:
She has a point ;) :p |
ik hou niet van bands die domme topics openen
|
spam
|
Muziekvlinder heeft een verrie verrie goed point! (y)
Okee, ik luister de laatse tijd erg veel naar Turin brakes, Travis, Eels, The Coral, Cake en Radiohead. |
Citaat:
Ik luister op dit moment veel naar Marcus Miller |
Citaat:
on dat topic; slowdive, scarling., brmc, bethany curve, love spirals downwards. |
Citaat:
|
poep
|
slotje
|
Citaat:
zichzelf nie tverder ontwikkelen? U heeft stront in uw oren meneer. Luister eerst. zeg dan wat. Leg Fast Forward en Noisy Fairytales eens naast elkaar. Geen ontwikkeling? Ik verwijs u door . en het zijn niet echt standaard liedjes, maar ach. voor iemand die waarschijnlijk 2 liedjes heeft gehoord... valt me van je tegen willem |
zijn dat goeie bands, poep en slotje? raadt eens wat nummers aan of stuur ze via MSN ofzo :p
momenteel veel in mijn cd/mp3-speler te vinden zijn: Motorpsycho Lamb Christiansen Mother Tongue |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
on-topic: bands die ik nu veel luister zijn APC, Three Days Grace, Coheed and Cambria... |
Citaat:
|
Iedereen zo jotje is een geniale band. :D
Er blijft verandering in zitten,grappige teksten en tis vrolijk. Olho de gato vind ik ook een geniale band,lekker snel tyfus gerag en live zijn ze erg goed. |
Citaat:
ik denk nog dat t dan niet veel wordt. er zijn bijv. genoeg bands die muzikaal erg goed zijn maar die ik persoonlijk niet om aan te horen vind. &dan zijn ze niet perse slecht ofzo. maar dus gewoon een kwestie van smaak. |
bands/artiesten die ik op het moment érg kan waarderen:
- death cab for cutie - 40 below summer - jerry cantrell - the blood brothers - 30 seconds to mars |
Muziek wat ik echt waardeer:
|
Citaat:
slotje! poep! slotje! poep! slotje! |
Oh Pieter deed het al voor.
poep, slotje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn artiesten: koRn (nieuwe cd is zo goed gewoon (y) ) Mushroomhead Ill Nino btw: ik luister voor alle duidelijkheid niet enkel naar Metal en Heavy Metal |
nou keijk:
commercieel SUX ensow, britney spears SUX, maarruhhhhh eminem SUX ook gewoon..... Maar koRn en limp bizkit rulez gewoon da galaxy!!!!!11 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar metal-core heeft metal invloeden daarom zet ik hem maar onder metal, de rest van de hard-core vind ik geeneens mooi.... DUS!! :p |
Citaat:
ik heb ze gewoon té laat ontdekt, hahah. heb invitation to the dance geleend van een vriend, en die vind ik erg goed |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Slipknot vind ik ook wel lekker (y) , dus vind ik dit minder erg:p |
Citaat:
|
okee mijn muzieksmaak:
-system of a down -audioslave -nirvana - marilyn manson is ook wel okee en sommige hiphop is ook wel oke GEEN HARDCORE dus |
Ik luister voornamelijk naar Pearl Jam, Tori Amos, Neil Young en Bob Dylan de laatste tijd. Maar ik hou van vanalles.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |