![]() |
Ashton Brothers
Mensen die hier de Ashton Brothers kennen?? ik vind ze echt lache, maar niemand kent ze hier.
Pepijn is leuk:) |
Ik heb heeeeel erg veel over hun gehoord, helaas nog nooit gezien :o ... Maar één van hun heeft bij mij op school gezeten en ik ken een broertje van een van hun :D ..
Liefs, Margriet |
lijkt me cool!
ze komen nog in kampen en ik ga er zeker heen, no matter what! |
wie zijn dat?
|
Alleen veel van gehoord, ben heel benieuwd wat het nou precies voorstelt...:) ik ga zeker eens kijken! :)
|
De Ashton Brothers zijn echt heeeeeel gaaf!! Ik ben vorig jaar naar De Tragiek van de Onderman geweest en het is echt een hillarische voorstelling!! Zeker een aanrader! (O.a. vanwege de hondenact in boxershorts :D )
|
Heb je geen foto van die tweeling?
Staat me namelijk wel iets van bij, maar ik weet het niet precies. |
Kheb ze 2 jaar geleden op de parade gezien. Heel erg grappig ja :D Die truukjes die ze uithalen met een ladder zijn erg leuk (y)
|
Citaat:
maar.... hondenact in boxershorts??? heb ik iets gemist??? |
Citaat:
Hahaha, hoe heb je dat nou kunnen missen?? Met van die veren op hun hoofd enzo.. Tis ook al een hele tijd geleden dat ik er was hoor, maar dat is me wel bijgebleven :D :p |
nee....die hebben ze volgens mij eht niet gedaan bij ons...nee....misschien hebben ze er iets aan veranderd? zou kunnen natuurlijk
|
Pepijn is inderdaad zeer vet! :D
Hij heeft toch ook meegespeeld in De Koning van Katoren? Op school hangen allemaal posters van de Ashton Brothers, ze lijken me erg leuk. En vaag kan ik me ook herinneren dat ik ze al eens gezien heb... |
foto?!
|
Citaat:
|
pepijn speelt in De Band:), en hij speelde ook in fort alpha, echt leuk.
Die boxers weet ik wel, maar veren???? |
Jep, I'm sure: Boxershorts en veren :D
Hebben ze trouwens meerdere shows? Ik vind die typetjes met dat shirt half over hun hoofden en die alleen Mwimimimimwie! konden zeggen zoooo grappig. Met die zeepbel.. Werkelijk prachtig :) :) :) |
Bij ons komen ze binnekort in de schouwburg ...
Aan dit forum te zien is het wel de moeite waard om te zien dus? |
ik ga er morgen heen
|
Ik ga vanaaf naar de Ashton Brothers ;) Ik vin ze nu al cool haha ben beniewt wak er strx van vind :rolleyes:
Kissie |
jaaa ik ben gister geweest, heb me echt kapot gelachen! wat zijn die jongens goed!
|
Ik kwam niet meer bij van het lachen hahaha ik heb echt in tijden, of eigenlijk nog nooit zo hard gelachen DAMN! wanneer die gozer met dat te grote gezicht zn shirt over zn kop trok, die stukjes, met dat belle blazen. hilarisch :D. En die piemels. ik ben nog overdonderd haha.
|
piemels?
:s |
ja dat was idd errug komisch haha...kort om JE MOET ZE ZIEN!!
|
Ze zijn idd helemaal top!!!!! En ze zijn ook erg aardig! Ik ga in oktober met ze op tour met hun nieuwe show (bij de techniek dan)!!!! :D
|
relaxed
|
ik ben er ook geweest...
echt supergaaf! en ik kan me de honden wel herinneren ;) Xsanne |
Heb iemand toevallig ook hun laatste voorstelling gezien?? Tijdens die honden act hadden toen geen normale broekjes aan maar strings..... :D
|
Ik ga waarschijnlijk ook naar hun nieuwe voorstelling Ballyhoo! op 7 april volgend jaar.... :rolleyes: Can't wait...
|
Ze komen dit jaar weer op de Parade! Ze komen alleen neit in Utrecht, dus dat is wel jammer. Maar ik ga dan zeker naar A'dam ofzo om ze weer te zien.
|
Ashton Brothers: Pepijn Gunneweg, Pim Muda, Joost Spijkers en Friso van Vemde
Zó geweldig! (y) |
ik heb ze op de parade gemist, half uur van te voren en de kaartjes waren al verkoch t:( Heb wel hun optreden vorig jaar gezien in vredenburg, echt hilarisch,nog nooit zo hard moeten lachen, ze zijn geweldig.
|
Gisteren heb ik de laatste voorstelling van de Ashton Brothers op de Parade gezien, echt geweldig!!
En ik mag met een vriendin mee naar de première van hun voorstelling in De Kleine Komedie :cool: De mannen zelf zijn ook ontzettend aardig, heb zelfs een Ashton Brothers-t-shirt van ze gehad :) Zeker een aanrader (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |