![]() |
Stel, je zit in een boyband.
Wie zou jij zijn?
De zwoele leren miet, De langharige rocker, De lelijkerd die haast nooit een stuk zingt, de leadsinger met hartproblemen of.. vul zelf aan. |
Justin Timberlake look-a-like :o ..
|
de langharige neprocker natuurlijk (y) en ik zou een vader hebben die me zo gauw ik succes zou hebben voor het eerst sinds 20 jaar weer zou willen zien. en mijn vriendin zou niet met mijn succes om kunnen gaan.
|
iemand die hard hulpnodig heeft
en ook alcohol verslaafd is (weet niet meer wie dit was) |
Citaat:
|
dan zou ik wel de homo willen zijn. met matje denk ik
|
Citaat:
kan wel :P ik vond het wel grappig zo een nette jongen en dan 2 problemen homo en verslaafd :P |
In welke boyband zit een langharige rocker?
|
backstreet boys toch?
|
Citaat:
|
boybands met dreads??
|
ja, idd. maar er zit daar ook nog zo'n neger met zo'n afro bij....telt dat ook?
|
mm.. ik zou de gekke zijn :S
|
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die ene die er niet bijhoorde. (howie bsb, bijvoorbeeld)
|
Citaat:
|
De op 1 na mooiste die niet kan zingen.
(De mooiste is natuurlijk de leadsinger) (Eerst even een boy worden.) |
Of de Robbie Williams van Take That :cool:
|
of de omgebouwde, of de dikke, of de kale, of de getrouwde, of of...
|
Degene die de foute teksten schrijft, lijkt me best leuk om te doen :]
|
doe je inspiratie op bobby?
goed bezig |
de stille en rustige.. die onstage ff heerlijk gitaar speelt (dus de lead gitarist met de geniale solos) en helemaal loos gaat :D :cool: om vervolgens zich te vergrijpen aan drugs en groupies ;) :evil:
|
ik ben de Kevin
|
de er heel erg verwijfd uitziet :cool:
|
ik ben die met maar een balzak
|
De lelijke semi-chocoprins die niet kan zingen en niet kan dansen, maar wel de meeste groupies scoort.
|
het manwijf (in een meidengroep dan)
|
de pessimist.
|
Ik zou degene zijn die uit de band stapt waardoor ze onpopulair worden.:cool:
|
de zwoele leren miet met hartproblemen
|
De Mel C van het meidengroepje.
Horen natuurlijk opmerkingen bij als: "Jeezus die is dik geworden", "Volgens mij is het een pot" en "Ze ziet er niet uit met zulk haar". Maar dan natuurlijk wel de enige zijn met talent... |
ik zou zelfmoord plegen
|
Citaat:
|
i'm the invisible
|
degene met de vaseline op zijn kringspier (y)
|
Citaat:
|
haha idd, daarom kunnen ze ook zo hoog
|
Citaat:
|
de lelijke, want die zijn altijd anders dan de rest=alto en dat ben ik ook, according to some
|
degene die alle muziek maakt en als de band uit elkaar gaat solo het minste succes heeft en zwaar in de vergetelheid raakt en uiteindelijk sterft aan lever falen.
|
Maar alto zijn is in tegenwoordig.
Dan zou je een tegenstrijdigheid op pootjes zijn :) Verder denk ik niet dat ik te vermarketingen val in een boy band :) |
lol@Wim Wok :D
|
Citaat:
ZZ Top? |
Ik zou de stoerste dierenvriend zijn die het meeste succes heeft na de breuk van de band en met het hipste haar en het beste innerlijk, daarbij ook nog ontzettend goed bij oude vroutjes in de smaak valt en gewoon uberkool is. :cool:
of was dat al gezegd. |
de leadzanger, natuurlijk. En de toetsenist. En de gitarist. En misschien ook nog wel de basgitaar.
en na de break-up van de boyband, die naast mijzelf ook bestaat uit drie zangeresjes, begin ik voor mezelf. Als zanger. En dan krijg ik een band, dus hoef ik niet meer te toesten. en te gitaren. en te basgitaren, als ik dat al deed. nu effe serieus : ik zou de toetsenist zijn, die zelf ook nog wat zingt. (zoiets als die gast van veldhuis & kemper (is-ut nu V of H) die piano speelt, maar ja, da's geen boyband. vin-ik.) |
De verwijfde leadsinger die na een tongzoen met Nick èn Aaron Carter solo gaat, zijn kind over het balkon gooit, zelfmoord pleegt, en een inspiratiebron blijft voor alle rappers die 'in memory of..' liedjes uitbrengen :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |