![]() |
Kopspijkers Cabaret DVD
heeft iemand deze al gezien?
Ik heb net een stukje gezien, en het is echt goed :cool: |
Ik heb hem gezien. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo leuk om alles weer terug te zien. De compilatie van gisteren vond ik wel leuk. Maar dat was echt alleen het beste. Dat 6 uur lang gedoe vond ik niet geweldig.
|
je moet dat ook niet 6 uur achter elkaar kijken
maar gewoon af en toe een kwartiertje ofzo :) |
Citaat:
|
ik vond dat cabaret in topspijkers gisteren niet meer echt geweldig, waarschijnlijk omdat het nog 'vers' is zal ik het weer beter vinden over een jaar ofzo :)
(Behalve Mabel dan :D) maar die dvd lijkt me wel leuk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb genóten van de dubbel-video (DVD zit er voorlopig nog niet in). Inderdaad: je kunt het beste steeds een kwartiertje kijken en niet alles achter elkaar, want dan steekt het je al gauw tegen.
Ik heb trouwens wél gemerkt dat er bepaalde stukjes uit zijn geknipt (Jan Marijnissen die de communistische heilstaat lof toezingt, Henk Bres die de jungle van Borneo vol parasieten en negers vergelijkt met de sociale dienst en Laurens Jan Brinkhorst die verteld dat de vrouwelijke minsiters "met z'n zessen" in een hoekje gingen zitten klessebessen. "Ja, we hebben maar 5 vrouwelijke ministers, maar Thom de Graaf deed ook mee".) De beste imitaties vond ik toch van Pim Fortuyn, Wouter Bos (Paul Groot), Willem Oltmans, Jan Mulder (Erik van Muiswinkel), Paul Rosemüller (Thomas van Luyn), Edwin de Rooy van Zuylewijn (Sander van Opzeeland), HKH Koningin Beatrix (Sanne Walles de Vries) en Mohammed Said al-Sahaf (Mike Boddé). :D |
Talon, die signature van jou, als die tegen mij bedoeld is, nee.
|
je moet idd steeds maar een stukje kijken (kan ook bijna niet anders)...
ik vond het wel jammer dat bepaalde stukjes van het begin en het eind weggelaten waren...maarja, 6 uur is al wel veel... verder vond ik de dvd erg leuk, ook met tussenstukjes (wintertijd, andere tijden etc.)...maar zoals je ook met cd's heb, er zitten mindere stukjes tussen ja (en helaas geen patty ;))... |
Nee, vind er niet zo veel aan.
|
Citaat:
Staat Bernhard erop? |
jack spijkerman is een zeiksnor en NIET grappig...
|
Citaat:
|
bertbart heeft wel gelijk
Jack Spijkerman is een arrogante, nare man, volgens mij in een interview met Fok! was hij ook al zo vervelend ik had hem een vraag gesteld, of hij zelf ook niet vond dat hij een beetje bot deed tegen zijn gasten "Ja maar als hij altijd aardig bleef was het niet meer interessant en bovendien was de gasten dat voor de uitzending al verteld" Vind ik toch een beetje droevig, dat hij het doet voor de kijkcijfers en dat het opeens goed is als de gasten ervanaf weten. Maar goed, Paul Groot is wel grappig ja. :D En goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog niet, maar ik denk dat het een beetje saai wordt eigenlijk, als je dan zit te kijken terwijl er van die flauwe grapjes worden gestrooid. Ik denk dat je er minimaal 1 week over moet doen om die DVD te kijken, anders is ie niet meer leuk
|
ik vind m leuk, als je een paar uur achter elkaar kijkt raak je het indd wel een beetje beu, maar t is zeker de moeite waard (y)
|
ik leen of huur hem wel, het lijkt me wel grappig om het eens te zien. maar ik denk niet dat het iets is om te hebben.
|
ik vind spijkerman maar een braaf burger mannetje... altijd met dat wijzende vingertje.. moraalridder(n) cabaret met een booschap(n) jakkie(n) en grof vind ik hem niet... ik vind hem eerder lomp
|
M'n vader heeft 'm voor Sinterklaas gekregen en ik heb 'm nog niet bekeken. Maar m'n zusje heeft al stukjes gezien en die vond 'm niet zo heel geweldig :o Ik ben wel grotere fan van Kopspijkers dan zij, dus we zullen zien :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |