![]() |
Wanneer kreeg je je eerste zoen?
Op mijn 18e pas, maar hij was heerlijk! :D
|
tongzoen? Uh .. toen ik uh .. 11 was .. ofzo? Bij zo'n spelletje? :o
En uh, een echt gemeende liefdevolle tongzoen .. uhh .. toen ik 18 was. :o |
Op mijn dertiende. Ach. Met een kalverliefde jongetje,op de koer van de school. Na nog geen 2 weken was het uit.
Echt gemeende kus? Nog niet gehad. |
14, heb ze weles beter gehad :o
|
toen ik 15,5 was, op 8 juni;)
en hij was zeker niet slecht *en dat terwijl t voor ons beiden de eerste was* nadat we al 3 weken verkering hadden:o |
16. Of 15. Geen idee, meer.
|
Toen ik 13 of 14 was. Het was onzettend vies:s
|
14 en het was gewoon zo ieuwww
voor onze tent *die van men ouders en mij en verdere aanhang* op een afthanse camping in the middle of nowhere in frankrijk |
Ik was 14(geloof ik :o ). Het was met een jongen op mn eerste echte schoolfeest in een discotheek. Er was niet veel aan, zowel aan het zoenen niet als aan het feest. :D Ach, ik heb er in ieder geval geen trauma's aan over gehouden.
|
Toen ik net 16 was, met mijn toenmalige vriendje met wie ik al twee weken verkering had maar eerder durfden we nog niet :).
|
ik was net 15 :)
het was op oudejaarsavond!! was wel raar maar toch lekker.... (was allesinds voor herhaling vatbaar :D ) |
nog niet.. :(
naja ben veertien, dat komt nog wel *houdt de moed erin* |
ik was 15...
was redelijk serieus, en best lekker zij had ervaring, ik niet maar ging behoorlijk goed blijft speciaal |
9, van een meisje van 13
ja ik vond het eng. |
15, in six flags
|
Toen ik 15 was, met een heel schattig jongetje buiten een discotheek bij een boom. "Ja eh, eigenlijk heb ik dit nog nooit gedaan." "Ik eigenlijk ook niet...."
*smelt* |
mijn eerste tongzoen? hmm..toen ik 13 was. Maar een echt gemeend liefdevol nog niet :(
|
Op mn 17e. Het was op de tweede afspraakje met een jongen. We wilden afscheid van elkaar nemen en toen zei ie "ik had dit al veel eerder willen doen" en toen begon ie me te zoenen. Oef, t was toch wel heel speciaal. En t was echt heerlijk.
|
was 15
en ik vind het heel erg stom |
Toen k 13 was.. met mijn toenmalige vriendje..
vond het niet heel bijzonder, maar we waren wel heeel erg verliefd ;) |
17...kvonnet niet leuk als ik er op terugdenk :(
Zou liever iemand kussen wie ik echt graag zie |
Ehmm.. leeg..
aangezien ik dat recht nog nooit heb gekregen :) |
15, op vakantie in Urk .... :o
|
14 en 3maanden maar hij was heeerlijk (y) voor herhaling vatbaar!:P:P
|
Ik dacht dat ík laat was (nouja laat, heb het ook nog nooit gedaan, dus wat dat betreft..) maar ik ben zo te zien niet de enige arme jongen ;)
|
Citaat:
|
op mijn 19e errug leuk en onhandig :o
|
12, buitenzwembad en toen we kusten begon het te sneeuwen :) Hoe romantisch :o
Hij was 16 :) |
op mn 15e op n schoolfeest
|
ik was...?? net 13 geloof ik.
hehe, mijn eerste vriendje.. pfff |
Zaterdagnacht, 18 oktober 2003.
Toen was ik 20. :p |
Euhm, toen ik 16 was. Het was in de bioscoop, bij de film 'America's Sweethearts', met mijn nu helaas ex-vriendje :(
Kan me goed herinneren dat ik me ondertussen erover verbaasde dat het zo vanzelf ging :D |
op mn 15e, op de trouwdag van mn pa. :o
|
Op m´n 15de...hij was mijn eerste vriendje, en ook mijn 2de...
Ik heb in totaal meer dan drie jaar lang met hem gezoend.. :) |
helaas nog niet :( ... maar mijn tijd komt nog wel :|
|
Citaat:
|
op m'n (ik geloof) 12e... ik zat iig in groep 8. Het was in een speeltuintje en de anderen lieten ons speciaal alleen om het te doen...
Wij allebei: wil je wel, ja echt? Heeft tijdje geduurd maar uiteindelijk gebeurde het dan... En tot mijn verbazing paste het prima, 2 tongen in 1 mond :D |
op mn 12e op een gala van school. en het was vies, maar ik kon alleen maar denken 'ik ben aan het zoenen!!' best schattig eigenlijk
|
toen ik 12 of 13 was ofzo.
van een vriendin van me. we waren stoned. |
17
|
Nog nooit gezoend... en ik ben 18.... Komt nog wel... hoop ik....
|
15 met mijn 1e vriendin we haden beiede van te voren nog nooit gezoend
|
Was 16, gelijk ook gemeend:)
|
14. Het was een zogenaamd stoere kerel, wel grappig maar ik was niet verliefd.
|
kwas pas 16, in een redelijk zatte bui, ik wist dat die jongen me wel zag zitten, en ik vond hem ook wel heeeeeeeel leuk, en voor ik het wist was het gebeurd, voornamelijk omdat ik te veel op had. De volgende dag smste hem,of ik er me nog iets van herinnerde :bloos: hehe, gelukkig wel. Maar dat is dan niks meer geworden. Paar maanden later echte leuke jongen leren kennen, en dat was pas es harstochtelijk :D *denkt met plezier terug*
|
Toen ik 14 was, met mn vriendje van toen. Alleen was dat niet echt serieus.
|
toen ik net 11 was
|
Ik was 16, bijna 17. Met mijn toenmalige 'vriendje'.
|
16
|
18
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |