![]() |
wat te doen in een gekke bui
ik ben lijstje aant maken met goede voornemens maar dan een beetje idiote voornemens zoals AT5 weer presenteren, dingen die je eigenlijk altijd al had willen doen maar nooit gedaan hebt. zomaar een trein pakken zonder de bestemming te weten.
ik heb alleen nu beetje meer inspiratie nodig wat zijn nog meer gekke dingen. Dit zijn niet stoppen-met-roken voornemens dus laat die maar achterwege. |
Citaat:
|
zulke dingen plan ik nooit in:o
|
Een bank overvallen?
|
met een roeibootje de zee overvaren :D
|
de school een verfje geven.. ( snachts, in t weekend!)
|
een winkel inlopen en op zoek gaan naar het allerduurste of het allergoedkoopste, en dat kopen.
|
naar een feest gaan zonder dat je uitgenodigt bent,
hoewel dat ook erg genant kan worden :D |
jezelf vol smeren met jam en dan naar een imker gaan (y)
|
Laat jezelf bodypainten. En ga daarna naakt Paintballen. (y)
|
Citaat:
|
neem een baby
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien dat je je na nieuwjaar nog kunt inschrijven voor idols? |
beginnen met roken
|
Citaat:
|
Op je gettoblaster de mosselman draaien in de stad en er dan voor gaan dansen terwijl iemand met een pet rond gaat. :)
|
Ik ga volgend jaar de eerste les verklaren dat ik een bloemkoolfetish heb, in rapvorm. Helaas heb ik het al aan anderen beloofd dus kan ik er niet meer vanaf. :o
Misschien een idee? |
bungee-jumpen
parashute springen in een roze rokje met een mandje bloemetjes door de kalverstraat rennen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon door het huis rondrennen... beetje rare sprongetjes maken en met muziek mee gaan zingen...
als ik ooit OV kaart krijg ga ik ook zeker een paar dagen gewoon eerst naar maastricht dan naar groningen, dan naar middelburg enz enz... maarja zonder OV kan dat allemaal nog niet he... |
ga naar de plastisch chirurg en neem een nieuwe look.
|
loop een boekenwinkel in en vraag of ze boeken hebben
|
het krat bier dat je net hebt leeggedronken terug brengen naar de winkel
|
Citaat:
|
Loop naar een bos en begraaf daar een pitje van een vrucht ofzo.. en ga er dan over tien jaar nog eens heen (met je kinderen..?) en zeg dan: ik heb tien jaar geleden in een gekke bui deze boom geplant. Heb je ook nog iets om naar uit te kijken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |