![]() |
Liberator
Kheb nu al een aantal nummers van liberator
en 1 daarvan is: girls i've had. Dis echt een supercool nummer. Maa daana kreeg ik alleen maa klote nummers. Weet iemand nog een vet nummer van Liberator? |
uhm..ruder than you, weet nie of ie zo heet, maar die is cool. Ik vind liberator eigelijk helemaal cool.
|
Citaat:
|
will there be someone
kick the bucket |
Uhmmz?
Wat is het eigenlijk? Ik kan me hierbij van alles voorstellen, van stevige obscure thrash tot techno tot HipHop tot weet ik veel. Beetje informatie zou mischien wel handig zijn ;) |
ska dacht ik.
|
Echt een zaadband..
|
Citaat:
Np: propagandhi - Ska sucks :P |
Propagandhi. Goede band.
|
Heb maar een nummer.
Puur gedownload om de titel waar ik het roerend mee eens ben. Nummer kan er mee door op zich :) |
Als je tegen de uiterst linkse teksten kunt moet je waar eens wat meer downloaden hehe. Vooral t album Today's Empires, Tomorrows Ashes.
|
Ik kan slecht tegen uiterst linkse teksten, maar ben tolerant genoeg zolang het leuke muziek is.
Zal eens een downloadpoging wagen :) |
Citaat:
Hmmz, je hebt gelijk :) (om even een en topic nog verder te verneuken :)) |
wtf Hunter-Killer?
Ik vind Liberator overigens kut. |
Citaat:
"Weight on your shoulders is heavy, you’ve been suppressing these urges far to long. you’re sick of acting the right way: it’s wrong for you but it’s right for them. these urges inside you grow a Ow till one day it happens, you explode, pretending that you belong, why the fuck do you have that mask on? same thing all over again, this time in a different way. your life’s controlled by oth Rules, forget it man, be yourself, bent’s ok. no way. fuck straight-edge, get bent." hehehe (y) is dit echt van propagandhi? |
ja liberator is super super super gaaf, hoewel ik het nu nooit meer luister. Ik kom vast binnekort weer een keer in een ska periode.
|
Kan best Rutger. Erg pro edge zijn ze niet :D:
Deze vind ik gaaf. I'd rather be imprisoned in a George-Orwellian world, than a pacified society of happy boys and girls. I'd rather know my enemies and let you know the same. Whose windows to smash + whose tires to slash + where to point the fucking blame. |
Citaat:
|
Citaat:
maar die tekst was niet echt anti-edge... meer gewoon doen wat het beste voor jezelf is |
But wait a minute dad, did you actually say freedom?
Well, if you're dumb enough to vote, You're fuckin dumb enough to believe him. Cuz if this country is so goddam free, Then I can burn your fucking flag wherever I damn well please. |
Citaat:
|
hey open anders een propagandhi topic ipv hier daarover te praten..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |