![]() |
Jongen [Tekening]
Gisteren nog postte ik een tekening die deel uitmaakt van een opdracht. Ik heb toen beloofd dat de rest ook op het forum zou verschijnen, en jah, dit is dus de tweede al :)
Tot mijn grote spijt is de kwaliteit van de scan deze keer nog slechter :( http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=586123 En de originele foto, ter vergelijking: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=589489 |
(y) erg mooi!
|
Fet! (y) Alleen ziet de kaaklijn links op de tekening er een beetje vaag uit.
|
ziet er mooi uit
maar om toch een beetje te gaan zeiken: het lijkt net alsof de neus scheef of niet in het midden van het gezicht zit, ik denk dat dat door de schaduw komt. Het rechter oor ziet er een beetje raar uit. En tussen het onderste van de neus en het bovenste deel van de mond zit een heel groot stuk 'niets'. Misschien hoort het wel zo, maar vind het er een beetje vaag uit zien. Verder (y) |
ik vind hem erg mooi! je kan goed tekenen (y)
|
foto?
|
heel cool alleen de neus is een beetje scheef aan de linker kant.
Maar dat is miereneuke ik vind hem echt super mooi |
Mooie tekening :)
Maareh, is die scanner niet in te stellen op resolutie, zwart/wit balans, en andere dingen? Zo ja, probeer dat eens ;) |
ziet er goed uit (y)
|
Dankjewel voor de reacties iedereen!
Ik heb de tekening eens met het origineel vergeleken en de neus lijkt idd niet helemaal te kloppen. @Noodles: met de resolutie heb ik al zitten prutsen.:) Je kan ook het uitvoertype kiezen, zwartwit, kleurentekening, gewone kleurenfoto, beste kleurenfoto, maar ook dat levert niets op :s |
wow :eek:
Ik vind het echt supermooi! |
Goed gedaan, maar ik vind die huid niet mooi. Net of je hebt zitten vegen erop. En het is ook zonde dat die trui is belijnd.
|
goed gelukt, schattig jochie ook :p
|
Hij lijkt op Erik Hulzebosch. ;)
|
zijn kaaklijn moet denk ik iets ronder, maar afgezien van dat is ie werkelijk top!
|
heel mooi, alleen de echte foto lacht breder...
|
Tnx iedereen!
De kaaklijn heb ik ondertussen wat ronder gemaakt, dus die ziet er al iets beter uit. En nu ik zo kijk is de lach op de foto idd breder, maar ben best al tevreden met de mond die ik nu op papier heb staan, want als er 1 ding is dat ik moeilijk vind, dan zijn het wel tandjes :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |