![]() |
Lange texten
Heb jij dat ook? Dan lees ik van die topics, maar als je dan al zooooooooooooooooooooooon lap text tegenkomt dan heb ik al geen zin meer. Tenzij je al vanaf het begin gelezen hebt natuurlijk. Of als je het heeeel interessant vindt of...
:rolleyes: Oke. dit was het |
Soms, hangt eraf waar die tekst over gaat.
|
Ja, je moet het vooral lekker simpel houden. :D
|
Citaat:
|
Dat zei ik al
|
zo had ik dit topic in 5 seconden gelezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: ik erger me eerder aan het foute gebruik van smileys dan aan lange teksten.
|
ik lees ook liever kortere stukken dan langere, en anders lees ik het globaal door ;)
|
Dan moet je in sommige topics op admin eens gaan kijken... :s
Afhankelijk van het onderwerp lees ik al dan niet zo'n lap tekst. |
Citaat:
|
Over het algemeen lees ik liever korte stukken, tenzij het onderwerp van een lang stuk me heel erg aanspreekt.
|
Ik lees natuurlijk liever korte stukjes, maar een boeiende en lange tekst kan ik natuurlijk ook goed lezen. (y)
|
Als ik vind dat je bij een topic alles moet lezen, dan kijk ik wel naar de lengte. Voor mij geldt dat bij alle topics die niet een soort vraag bevatten als "wat eet jij vanavond?" ofzo. Meestal open ik daarom de topics met veel replies al nieteens. En soms is er inderdaad een topic met weinig replies, maar een enorme tekst en dar heb ik dan soms ook geen zin in.
Maar aan de andere kant lees ik soms zo door een paar bladzijden heen als ik iets interessant vind. |
Dan lees je het gewoon niet.
|
Citaat:
Of alinea's gebruiken,wil ook wel eens helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja dat is een beetje afgezaagd.... |
ligt eraan waar het over gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan of het ergens op slaat of dat het onzin is. Alleen in geval van onzin lees ik het. :)
|
Citaat:
Soms doe ik het ook gewoon express :P |
Ja, meestal ben ik te lui om van die lange teksten te lezen, erg he? Maar die sla ik meestal wel over ja :bloos:
|
Ligt helemaal aan het onderwerp, of het relevant is, en of ik er zin in heb.
|
Hangt van de poster (en dus de schrijfstijl), het onderwerp, en in sommige gevallen het subforum af.
|
Dat hangt ervan af of het aan de forumregels (onderaan) voldoet.
|
het breezerverhaal was natuurlijk wel leuk :D
|
Citaat:
|
die sla ik meestal over
|
ik lees het wel of niet, afhankelijk van wie het geschreven heeft, wat het onderwerp is en of er al veel post's zijn
|
Citaat:
|
ja, t heeft allebei iets dat je zegt van , pleur eens op ofzo ja...
|
ligt puur aan t onderwerp
als dat interessant is lees ik het, zo niet, dan niet :) |
mja... als teksten al met n x wordt geschreven... :eek:
Dat vind ik erger dan lange lappen. |
Hm ja het ligt er inderdaad aan waar de tekst over gaat.. Ook scheelt het als er fatsoenlijke punctuatie gebruikt is, en alinea's wil vaak ook nog wel eens helpen.
|
hangt van het onderwerp en de manier van schrijven af. is er geen touw aan vast te knopen wegens het ontbreken van leestekens, is het in breezertaal geschreven, of iets anders vervelends, dan lees ik het niet.
|
Citaat:
'He, jonges, ik mot nu dus antwoor hebbuh opmuh vragjuh' 'he, fuck zeg, tering ! wat ik nou weer heeft meegemaakt !' |
dat heb ik ook wel, open ik een topic staat er een hele lap tekst, denk ik meteen laat maar. kort en krachtig graag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |